donderdag 13 september 2012

Surprise??!

Dat was zeker een surprise....
Aan dit werk ben ik vorig jaar begonnen.
Maar toen had ik eigenlijk al teveel werken onder handen.
Dus ging eerst alle aandacht uit naar de Bubbles.
Van dit werk, Surprise Visitors, ook van Josephine Wall, had ik 3 bladen gedaan.
Kom ik er gisteren per toeval achter dat dit wel heel groot gaat worden!
Dubbel zo groot als de bubbles!
Bubbles had 24 bladen.
Dit werk heeft er....schrik niet....54!
Oke, daarvan zijn de laatste 10 kleintjes, maar dan nog komt het uit op 44 hele bladen.
Dat was even slikken!
Ik bestel altijd het normale patroon, dus geen vergrotingen of zo.
Ik ga er nu maar van uit dat ik aan dit werk nog wel een jaar of 3 bezig zal zijn.
Mooi vind ik het wel, gelukkig!
Net als bij mijn Fairy Bubbles heb ik zeker geen spijt van deze Haed.
Dus nu wordt het een kwestie van een hele lange adem!!
PS: zien jullie ook weer gezichten in de achtergrond??

17 opmerkingen:

  1. Hi Pauline :)

    Another big challenge !

    As I said; you are a great challenger in stitchery and always pleasure to watch your progress step by step!

    Greetings,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes...it is a very big challenge!
      And i like it! ;)

      Verwijderen
  2. Oeps, 54 bladzijden, dat was zeker een suprise! Je lap stof is dan toch groot genoeg? Het is in ieder geval weer een prachtige HEAD en ik zal je vorderingen met plezier volgen.

    Ohja, mijn ma is ondertussen ook fan van jou geworden. Ze volgt je 'in stilte'. Zelf borduurd ze niet, maar kijkt wel graag naar je prachtig werk. Ze vond de bubbels ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je moeder fan van me is, ik voel me zeer vereerd!
      Ja, gelukkig is de stof wel groot genoeg, ik vond het al zo'n lap!

      Verwijderen
  3. Daar schrik ik ook van, ik heb er ook één op het oog met zoveel bladen. De Bubbles vond ik, als ik de foto bekijk waarop je de lap in je handen houdt, een mooie grootte hebben. Je hebt wel eer van je werk, alle borduurwerken worden schitterend.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ja, het is toch even uitkijken wat de afmetingen zijn, vaak staat er het aantal hokjes,maar ik heb hierbij gewoon niet gekeken..en dan sta je voor een verrassing.

      Verwijderen
  4. Dat is wel even slikken dan, de fall fairy is ook zo groot en de mucha ook ;) (na ja paar pagina's kleiner)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een pagina's zeg, maar jou kennende sla je je daar moedig door heen met je naald haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van mij zijn ook heel verschillend qua afmetingen, Home wordt veel groter dan de Woodland Guardian om over de Fairy nog maar niet te spreken.
    Maar ze hebben geen van alle een tijdslimiet en het gaat mij vooral om het plezier en de afleiding die het borduren me geeft.

    Ik zal je vorderingen bij deze ook weer graag volgen, je gaat vast weer als een speer!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Google translator is not the greatest tool :p but I get that your work will be twice the size on bubles.. is that it?! :p wooow!!! That's a lot of xxxx :) heheheh
    I will be here following every progress :D Can't wait to see the design showing up!! :D
    hugs&smiles

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You get it right Nia, it is a double size Bubbles...:0

      Verwijderen
  8. Dat wordt zeker een lange adem hebben. Maar het is wel een prachtig patroon dus de moeite waard. En je bent al best wel een lekker eindje op gang. Veel borduurplezier. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. well, I'm going to look forward to loooooooots of update posts on this one. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG Pauline.. waar ben je aan begonnen..
    Mijn hemel.. wat een werk gaat dat zijn...
    Maar zodra het klaar is ben je blij dat je het gedaan heb!!!
    Heel veel succes en veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello

    Your wip is looking great. I love Bubbles, it's so sweet!
    Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelooflijk, wat zijn die patronen groot hé? Heb je al geteld hoeveel kruisjes het in totaal moeten worden? Doe dat maar niet, want dan zakt de moed je in de schoenen, dat merkte ik wel toen ik de kruisjes van mijn Spirit of Winter geteld had. Maar daardoor wordt juist wel weer heel gedetailleerd dus erg mooi. Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen