maandag 22 oktober 2012

Draak

Hier een kleine update van de draak.
Zijn buik staat er wat meer op nu.
Brr, soms vind ik het net een pissebed!

Geen IHSW-deelname dit keer voor mij, nee, ik had het veel te druk met het vertrek van mijn zoon ( 19 ) naar China!
Gisteren is hij naar Shanghai vertrokken voor 3 weken, heel erg spannend!
Voor het eerst vliegen en dan gelijk al zo ver.
Ben erg benieuwd hoe hij het zal hebben daar.
Deze week heb ik heerlijk vrij, herfstvakantie!
Hopelijk kom ik dan aan wat borduren toe.

16 opmerkingen:

  1. Wow, dat is inderdaad wel ver vliegen voor de eerste keer. En dan 19 zijn. Wel erg gaaf!
    Je draak is ook al een eind af.
    Past overigens wel goed bij China ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren, een spannende reis voor je zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je zoon gaat zich daar vast heel goed vermaken en gelukkig is ook daar het WWW.

    Je draak groeit toch steeds weer een beetje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, geen www ,social media is er niet!
      China is wat dat betreft nog communistisch.
      Maar een smsje is wel gelukt!

      Verwijderen
  4. Hij groeit goed, mooie kleuren combinaties hebben ze gebruikt! 3 weken naar China das niet niks zeg, hopelijk heeft hij het er erg naar zijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy vocation to your son :) He seems an adventurer but brave one - well done for him!

    As per your dragon, unless its small progress,it is coming along very beautifully!

    Hugs and kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. My son is travelling with 2 teachers and 7 other students.
      It is not a vacation!
      He is going to a college there.

      Verwijderen
  6. Wow, drie weken China! Dat zou ik ook wel zien zitten. Mijn eerste vliegreis was ineens naar Zuid-Afrika, ook een mooi eind. Je draak wordt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello!

    Your dragon is looking stunning!
    I hope your son enjoys China!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je schiet al lekker op, het wordt erg mooi! Hoeveel uur per dag borduur je? Ben wel benieuwd daarnaar.
    Je maakt zoveel moois!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat houd ik nooit zo bij...waarschijnlijk kan je me zo aanmelden voor verslavingshulp!
      Ik denk dat ik gemiddeld tussen de 1 a 4 uur per dag borduur ,haak of brei.
      Dat wisselt wel eens, soms heb ik het te druk maar meestal zit ik elke avond te handwerken!

      Verwijderen
  9. Wouw deze word al erg mooi, en helemaal naar china is inderdaad een hele reis voor het eerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I would love to visit there one day - I hope he has a great time!

    Your stitching looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh, hope you're son is having a blast in China!!! :D Dragon looks awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks de drukte toch een flink update!!

    Spannend zeg je zoon zo lang en zo ver weg!!
    Sterkte de komende weken ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I can't get tired of watching those colors grow on your black fabric :) Really pretty!

    BeantwoordenVerwijderen