dinsdag 30 oktober 2012

Herfst

Heerlijk: herfst!
Ik weet dat niet iedereen er dol op is, maar ik dus wel!
Okee...je wordt wel eens nat, je haren verwaaien en je make-up loopt uit,haha :)
Maar het is ook zo lekker!
Door weer en wind..het gevoel dat je leeft!
Frisse lucht, wolken en dan nog de mooie kleuren en geuren buiten.

En binnen lekker gezellig, licht aan, kop thee en een borduurwerk...
De eekhoorn nog steeds!
Kon het nog niet wegleggen nu de paddestoelen op het doek verschijnen.
En dus is er weer een flink stuk bij!

16 opmerkingen:

  1. Ik hou ook wel van de herfst hoor, lekker het kacheltje aan, bakkie erbij, borduurtje erbij, wat wil een mens nog meer. Je borduurwerk wordt prachtig, je gaat weer lekker.
    Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk groeit aardig, en ik ben ook best wel dol op de herfst, ik heb dit zelfs liever dan de zomer!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens, de herfst is heerlijk!! *op de regenbuien na*.... ik vind het juist perfect weer om lekker bezig te zijn met een handwerkje gezellig op de bank...dit heb ik trouwens ook met de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Pauline,
    der Herbst hat so viele schöne Seiten und deine Stickerei zeigt eine davon.
    Ich bin gespannt, wie das Bild am Ende aussehen wird.
    Viel Freude beim Sticken wünscht dir
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This work is just lovely! It seems a forest scene is coming along beautifully!
    Well done Pauline; beautiful stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt een herfstliefhebster: de geuren, de kleuren, fris weer (liefst wel met een zonnetje): heerlijk!

    Ik vind je borduurwerk zo leuk hè!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit, heel wat steekjes zijn gezet. De natuur is nu zo mooi, wij proberen zo vaak mogelijk nu een boswandeling te maken voordat al dit moois weer weg is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kleuren, past goed bij de tijd van het jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet nu steeds meer wat het gaat worden, het is prachtig!
    De herfst is niet mijn favoriete periode, maar de kleuren van die jaargetijde vind ik wel mooi!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voordeel van herfst, mooi kleuren buiten, en door d eregen, lekker binnen frutselen..hihi
    Mooie progress

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, dat gaat echt snel! Hier in Pas-de-Calais ook mooi weer vandaag. Ik ga nu met een vriendin naar Berck aan de kust.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De paddenstoelen worden erg mooi. Ik vind alle jaargetijden wel leuk! Borduren met een kop thee is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, je paddestoelen schieten lekker op. Sorry, maar geef mij maar de lente, ik ben het al beu al dat slecht weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi met die paddenstoelen zo! Kan me voorstellen dat je het niet kunt wegleggen hoor.
    En ja... de herfst is ook wel mijn favoriete jaargetijde hoewel de andere seizoenen natuurlijk ook erg mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen