dinsdag 23 oktober 2012

Margaret Sherry

Even een leuk en lekker tussendoortje!
Een borduursnackje zogezegd.
Voor de Regenboogkussens heb ik deze Photographer cat geborduurd van Margaret Sherry uit een oude Crossstitcher.
Jammer dat die bladen zo duur zijn!
Maar inmiddels heb ik toch al een hele stapel verzameld.
Het was even zoeken naar dit patroontje, maar gelukkig was het bij het 5e blad raak.
Niet dat het erg is om zo'n stapel door te bladeren, het schiet alleen niet op...voor je het weet zit je zo uren te kijken en te dromen!

Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties!
Mijn zoon smste me gisterochtend dat ze veilig waren geland en in de metro zaten.
Voor wie het gemist heeft: mijn zoon van 19 is zondag vertrokken voor 3 weken naar Shanghai, china.
Dit is een uitwisseling met studenten.
Vorig jaar waren de Chinezen hier.
Rotterdam is namelijk de zusterstad van Shanghai.
Het is een uitwisseling tussen SITC-Shanghai ( Shanghai information technology college) en Zadkine ICT Rotterdam/Spijkenisse.


18 opmerkingen:

  1. Hello

    I love your finish, it's so sweet!
    Glad to hear your son landed safely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was für ein niedliches Kätzchen!
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margaret Sherry is één van mijn favorieten. Ik vind de lijntjes het moeilijkst. Vaak moet je middenin een kruisje steken. Ik heb zelf ook een werkje van haar aan de muur hangen. 'Home is where the cat is'. Het een waar gezegde.
    Ik heb een patronenboek van Margaret Sherry. Uitgegeven door het bedrijf waar Cross Stitcher ook vandaan komt.
    Spannend voor je zoon en ook voor het thuisfront. Je zal vast elke dag aan hem denken en de dagen tellen tot hij weer thuis is, ook al gun je hem deze ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is wel bewerkelijk!
      Maar al doende leert men, na al die Suske en Wiskes draai ik er mijn hand niet voor om.
      Een goede naald is vooral belangrijk.

      Ja, mijn zoon is wel in mij gedachten, maar ik maak me maar geen zorgen!
      hij is in goede handen ...

      Verwijderen
  4. Sehr niedlich die Katze.
    Auch schön, dass der Drache ein wenig gewachsen ist.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief patroontje zeg en de draak is ook weer gegroeid zie ik. Gelukkig is je zoon veilig aangekomen, dat zal vast een hele belevenis zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief borduurseltje, wens je zoon maar heel veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat spannend zeg, dat je zoon naar China is! Gelukkig zijn mijn kinderen nog wat te jong om daar heen te gaan, maar wel super dat zo'n uitwisseling kan!

    En je borduurtje is echt super gaaf!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ps: ik ga je niet aanmelden bij de verslavingshulp hoor!!! Straks krijg ik nog ruzie met je familie, hahahahahaha.........

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful stitching as always! It looks so cute :)

    I am pretty sure about that, such trip will eternally change your son's mind (in a better way) as well as his vision! Well done!
    Hugs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje ..... een dotje.
    Daar gaan ze blij mee zijn.

    Hopelijk gaat je zoon het naar zijn zin heeben.
    Wel een geweldige ervaring zeg.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. spannend hoor dat je zoon zo ver weg zit, maar hij heeft het vast super naar de zin. Je werkje is super leuk! Ik kocht de bladen vroeger nog wel eens maar doe dat eigenlijk niet meer, want ik vind het gewoon te veel geld. Marktplaats is ook een goeie trouwens voor deze bladen, ze staan er regelmatig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha, een borduursnackje! Dat moet ik onthouden... Het is in ieder geval een heel schattig snackje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is leuk en ga ik onthouden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute!!! Well done sweetie =)
    Your son is on a student exchange, is that it? I hope he's enjoying!! :D
    hugs to you

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pauline,

    Leuke creaties heb je weer gemaakt of ben je nog aan bezig.
    Wat super van je zoon ség, wat moet dat reuzzespannend zijn allemaal !
    En gelukkig bestaat er gsm en weet je zo al snel dat alles ok is.

    Groetjes, Jaimie

    ps, ik heb nog een andere nieuwe blog aangemaakt, ééntje enkel voor mijn creaties met naald en draad, indien interesse, http://handmadebyjaimie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the Sherry kitties!!! Cute finish, Pauline. :D

    BeantwoordenVerwijderen