vrijdag 5 oktober 2012

Taekwondo

Tussen al dat gehaak, geborduur en gebrei door...zie ook ons blog: de Haakheksen...,maak ik ook nog wel eens een pop!
Erg goed namelijk om af en toe die arm eens uit te laten rusten.
Was ook wel weer nodig nadat ik mijn linkerpols had verstuikt....jawel, met het opendraaien van een potje!
Ik ben dus niet bepaald een krachtpatser.

Dat is deze dame wel!
Doet aan vechtsport en heeft inmiddels al de groen/blauwe band.
Deze pop heb ik speciaal gemaakt voor de dochter van mijn lieve haakvriendin.
De pop heeft ook een sporttas compleet met handdoek en sportschoenen bij zich.
We gaan voor GOUD!



14 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig!!!
    Wat leuk gedaan zo.
    Daar zal ze vast blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ook weer prachtig uit.

    Groetjes YVon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend knap gedaan, jij weet echt voor iedere gelegenheid wel een leuke pop te verzinnen.

    Fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke pop! laat je pols maar goed genezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dit is een leuke pop! Een keer wat anders dan altijd een meisjespop.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh no!!!! How's your wrist feeling? Get better soon!!!

    The doll is a cutie. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meisssss hij is geweldig!!!!!! wat zal ze blij zijn! thanksss xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig hoor, schaam schaam, mijn poppetje heeft nog steeds geen gezicht
    Liefs zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze pop is ook al weer zo leuk.
    als ik ze zie moet ik altijd lachen (niet dat ze be-lachelijk zijn ;-)
    mocht je je gaan vervelen dan kan je ook nog 4 seizoenen poppen gaan maken, jaja kerst komt er al weer snel aan hahahahahha
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, alsof ik me zou vervelen?? hoe groot is die kans denk je??

      Verwijderen