woensdag 31 oktober 2012

update draak

Ook al ging die eekhoorn lekker snel, ik heb hem toch aan de kant gelegd.
Ik ging wat foutjes maken in mijn haast om hem af te maken en dat is ook niet de bedoeling.
Dat gepriegel op fijn linnen is ook wel vermoeiend op den duur.

Dus nu weer even terug naar de draak!
Het beest staat er nu bijna helemaal op, nog maar een stukje van zijn staart te gaan.
Daarna komt nog het water van waaruit hij oprijst.
Even heb ik er over gedacht dat achterwege te laten maar ik denk toch dat dan de essentie verloren gaat.
Hij heet niet voor niets : Dragon from Atlantis.
Dus gewoon nog even doorgaan....
Tot slot wachten mij dan nog heel veel stiksteekjes die ook nog eens met goud gedaan moeten worden...
Jullie begrijpen het al, het is echt nog niet klaar hoor!

9 opmerkingen:

  1. Wauwwww... deze is ook schitterend zeg!! Ik ben erg benieuwd hoe dat water eruit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In jouw tempo is de draak zo af ;) Maar hij wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je vliegt erdoor heen.
    Morgen klaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij wordt geweldig .
    Ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij klaar is.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Der Drache wird wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt erg mooi, het water maakt het wel helemaal af ja!

    BeantwoordenVerwijderen