woensdag 14 november 2012

AF!!

Na iets meer dan 2 jaar is de eekhoorn dan eindelijk af!
Wat heb ik me op dit werk verkeken zeg, ik dacht toen dat ik het "wel even" deed.
Maar dat viel zeker niet mee.

Dit pakket kreeg ik jaren geleden van mijn tante.
Zij was er ooit aan begonnen,maar borduurde alle kruisjes ieder apart en ook nog eens links.
Dat moest ik eerst uithalen.
Daarna bleek het patroon vreselijk te zijn, onderverdeeld in vakjes van 6 kruisjes.
Dat telt bepaald niet makkelijk!
Het was ook nog eens een "getekend" patroon met geen duidelijke overgang tussen de verschillende delen.
En dan was er nog de pech met het garen zelf.
Geen lijst met gebruikte nummers en van sommige kleuren veel te weinig terwijl ik van andere kleuren nog veel over heb.

Maar.....de aanhouder wint altijd!
En jeeee, wat geeft dat toch weer een goed gevoel!
Voor de foto heb ik het even gestreken, linnen kreukt flink bij het borduren.
Nu moet ik het nog wassen en inlijsten.
Dat zal nog even moeten wachten tot ik een mooie lijst heb gevonden.
Nu eerst maar verder gaan met die draak, want die wil ik ook gauw af hebben!


19 opmerkingen:

  1. Zó leuk!!! Je hebt het nog behoorlijk snel voor elkaar gekregen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is indeed a great work!
    The squirrel looks so very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je hem af hebt gekregen, hij is zeker het borduren waard geweest. Een prachtig borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper hoor dat je 'm afgemaakt hebt, terwijl het niet echt een pleziertje was. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG gefeliciteerd!!!
    Wat een tijd, maar zeker heel blij dat hij nu af is.
    Geniet ervan
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooooooooooooi!!! Knap gedaan hoor met zo'n oud patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige werk is dit toch geworden, mooi. Ik vind die eekhoorn helemaal geweldig. En aan het eind ging je toch ook wel heel snel.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig borduurwerk is het geworden Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer fantastisch gedaan! Het is een heel erg mooi werk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gratulation zur Fertigstellung des Eichhörnchens.
    Sehr schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze vind ik echt super mooi geworden. De kleuren en de stof. Echt een favoriet!
    En wat een top tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefelicteerd met je affe werk. Ondanks alle hindernissen heb je deze tot een prachtig eind gebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is super geworden, gefeliciteerd met het mooie resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De aanhouder wint zeker heel mooi
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. At this pace looks like you'll have another finish very soon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pauline,
    Ik vind het super dat je deze hebt afgewerkt.
    Dit ontwerp staat al langer op m'n verlanglijst (moet er toch n's achteraan gaan). Waarom? Wel, wij gaan elk jaar naar CenterParc en daar zitten veel ekhoorntjes. Dit zou een leuke herinnering zijn :-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen