donderdag 29 november 2012

Beginnetje

Wat leuk al die enthousiaste reacties!
Dank jullie wel, het is altijd erg leuk om te lezen.

Zelf popelde ik al heel lang om aan dit pakket te gaan beginnen, zo mooi vind ik het.
En het begin ging vlot!
Ik heb eerst een aantal gewone kruisjes gedaan.
Straks komen de gemengde kleuren, met oa. gouddraad.

Deze week ga ik ook nog iets anders starten, dat heb ik aan mijn jongste zoon beloofd.
Dus ook daarvan hoop ik jullie gauw iets te laten zien.
Maar dat wordt eerst kleurtjes uitzoeken...

7 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    ein wunderschönes Stickmotiv.
    Ich wünsche dir viel Spaß beim Sticken.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo jij bent flink opgeschoten!!!
    Hij word super.. vond de kleuren helemaal geweldig!!!
    Ik kan niet wachten totdat ik je volgende start zie voor je jongste zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we can see her face coming along =)
    great start! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh super spannend een nieuw werkje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is al een mooi begin. Ben ook benieuwd wat je voor je zoon gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent al weer lekker op dreef. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. En het werk voor je zoon, je maakt ons wel nieuwsgierig, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi begin, ik ben erg benieuwd naar de vorderingen van dit mooie werk..

    BeantwoordenVerwijderen