vrijdag 30 november 2012

Even iets anders

Op het nieuwe werk dat ik wil gaan maken moeten jullie, en mijn zoon, nog even wachten.
Ik heb nog niet alle kleuren verzameld helaas.
Dat is toch zo balen he?
Heb je dozen vol en dan NOG niet alle nummers in huis!
Het zijn vooral nummers in de 900 die ik nu nodig heb.
Maar ja, komt goed, bestellen via internet of er een fietstochtje aan wagen.
Stof heb ik al.
En dan nog het patroon kopieren want dat staat op meerdere bladen afgedrukt.
Niet handig.
En zo duren de voorbereidingen iets langer dan ik dacht en hoopte.

Maar niet getreurd want ik verveel me echt niet!
De Japanese maiden groeit gestaag, morgen weer een update!
Maar ook heb ik weer een pop genaaid.
Deze hobby lag een tijdje stil.
Het staat toch op nummer 3 van mijn favoriete bezigheden.
Eerst komt borduren, dan haken en dan komen de poppen...

Deze pop maakte ik voor de verjaardag van een goede vriendin.
Mijn lieve dochter zei: ik hoop niet dat deze op iemand moet lijken want dat zou een belediging zijn...hahaha.
Ach ja, meiden!

7 opmerkingen:

  1. Awww such a cute little dolly!! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een leuke pop geworden, helemaal super. Je maakt ons steeds nieuwsgieriger hè. Leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je pop vind ik echt super!
    Je vorige post had ik even gemist, maar dat wordt ook weer een super project!

    Fijn weekend.
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een superleuke pop. nog veel succes met het bijeenzoeken van de nodige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja de voorbereiding van een borduurwerk... altijd bezig alles bij elkaar te zoeken!!
    Wat heb je weer een leuke Tilda pop gemaakt!!!
    Die zal heel erg graag ontvangen worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen