vrijdag 9 november 2012

Het schiet op

Ik kan het nog steeds niet wegleggen!
Dus gaat het erg hard nu.
Ik ben nu bezig met de eekhoorn.
Wel vervelend dat ik garen te kort kom, dat heb je als je iets van een ander overneemt, er raakt wat kwijt en ik heb natuurlijk ook een deel uit moeten halen.
En ja...er zit geen dmc-lijstje bij.
Dus dan maar in de restendoos zoeken naar kleuren die er het dichtst bij komen, zo komt dat ook weer van pas en uiteindelijk zie je die kleine verschillen toch niet.
Ik denk dat ik mijn doel ga halen, nog dit jaar de eekhoorn af!
Voorlopig ga ik maar niet werken aan de Haeds, ben dat een beetje beu.
Heb ook nog zoveel andere dingen die ik wil maken en die ook sneller af zullen zijn.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig, kan goed begrijpen dat je hier graag aan werkt. Is het een Eva Rosenstand?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neee tis een Thea Gouveneur natuurlijk! Ik zie het al :D

      Verwijderen
  2. Het borduurwerk wordt steeds mooier! En misschien dat je met zo'n kleurenkaart van dmc met restje erbij snel ongeveer de juiste kleur gevonden heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat je kleurtjes genoeg hebt om het een mooi eindresultaat te geven
    knap werkje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Pauline,
    It is coming along wonderfully! Lovely colours and beautiful stitching as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful colours & great stitching, Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifull..
    Je bent goed bezig Pauline
    Succes met speuren tussen de dmc =)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je garen mist, heb je geen kleurenkaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat er geen kleurenkaart bij zit, dat wordt dan nog even puzzelen.. Hij wordt wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. er is terug een heel mooi stuk bijgekomen, doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat er goed tegenaan! Jammer van het tekort aan draadjes, maar dat los je wel mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zal leuk zijn als je straks de Eekhoorn goed kan zien.
    en als je op zoek gaat naar de ontbrekende kleur kom je misschien nog andere projecten tegen?
    Zo gaat het bij mij wel heel vaak.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent flink opgeschoten zeg, het wordt erg mooi. Het kleurverschil zal heus niet opvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful autumn picture! The beautiful embroidered linen.

    BeantwoordenVerwijderen