maandag 19 november 2012

IHSW november 2012

Ik heb weinig tijd gehad dit weekend om wat kruisjes te maken.
Maar gelukkig kan ik toch nog wat laten zien!
Dat is dus eigenlijk meer van de Vrijdag, en een klein uurtje van de Zaterdag.
Als mijn schoonzoon er is ben ik gedwongen een ander werkje te pakken, dat werd dus de All Our Yesterdays waar ik ook al een tijdje mee bezig ben.

Het schiet nu wel op.
Voor schoonzoon kwam heb ik nog wat aan het water van de draak geborduurd.
Deze 2 werken wil ik snel af zien te maken.
Pas daarna mag ik van mezelf weer aan wat nieuws beginnen.
Mijn jongste wil graag dat ik een zeilschip voor hem borduur maar hij zal nog even geduld moeten hebben!


12 opmerkingen:

  1. All our Yesterdays wordt erg mooi! Lekker zomers ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn in ieder geval wel aardig wat steekjes bijgekomen en alle 2 worden ze mooi.

    Weet je wel al waar je straks aan gaat beginnen?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weinig tijd???
    Hoeveel kruisjes zet jij wel niet in een minuut..
    Je gaat super hard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die werkjes gaan weer knap vooruit! Voor je het weet zijn ze af en mag je iets nieuws starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben 2 dagen weg geweest, maar wat heb je al veel geborduurd zeg! Je schiet echt al op met je draak! Ik ben zo benieuwd wat hij ervan vind?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You made great progress :). Love the dragon and cant wait to see the other grow too

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    De draak is echt een plaatje aan het worden, ben benieuwd met de stiksteekjes erbij binnenkort, moet een mooi effect eraan geven.

    Ook je ander werkje is al ver geraakt hé ség.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your dragon is awesome. Great stitching.

    The All Your Yesterdays piece is also looking terrific.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien weinig tijd, maar het gaat er erg leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen