woensdag 28 november 2012

Nieuw werk

Hier is dan het nieuwe pakket waar ik aan ga werken!
Het is Japanese Maiden uit de Dimensions gold collection.
Dat gaat dus een kluif worden!
Gelukkig heb ik inmiddels meer ervaring met deze pakketten want ,hoewel prachtig , Dimensions is zeker niet mijn favoriete merk.
Alleen al dat gekleurde patroon!
Wel handig in dit pakket zijn de garenkaarten, die zijn heel duidelijk.
Nu hopen dat er ook genoeg garen in zit!
De eerste steekjes heb ik inmiddels gezet, dus binnenkort laat ik jullie er wat van zien.
10 steken wit leek me een iets te saai begin om te tonen :)

20 opmerkingen:

  1. Wow, dat wordt zeker een klus, maar hij is wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Japanese design!! This will be as hard as a HAED :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. AAAA, don't say that!
      I hope this will be a lot easier to do...:)

      Verwijderen
  3. Ow, wat een schoonheid!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig werk, ik ben benieuwd naar je eerste update!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, het is een prachtig werk! Hele mooie kleuren. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!
    Ik wens je succes, want ik moet eerlijk toegeven dat ik liever een heel stuk confetti steken doe bij een HAED dan ooit nog eens aan een Dimensions pakket beginnen,hoe mooi ze er ook uit zien!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar!
      Maar aan de andere kant heb je een Dimensions wel jaren eerder af! :)

      Verwijderen
  7. heel erg mooi, kijk uit naar je updates. Bij Fall Fairy had ik meer dan genoeg garen:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm sure this is a lot easier than HAEDs =D I did this for my sister and like many Dimensions kits the background was with halfstitches so it progesses faster than a project with only full cross-stitches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is heel erg mooi!! Ik ben het wel met je eens dat Dimensions soms wat lastig is met de patronen, maar het resultaat is er dan ook naar vaak!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kleuren! Tja dimensions, zo to lezen hebben we allemaal een haat liefde verhouding met het merk. Het resultaat is ZO mooi. Ik maakte een kerstman en ik maakte een wolven kop. Vooral de kerstman was zuchten. Veel plezeier met deze Japanse dame.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is het: een haat/liefde verhouding.
      De pakketten zijn zo mooi!
      Maar bewerkelijk.
      Heel toevallig heb ik ook een kersttafereel,poesjes en 2 wolven van dit merk geborduurd.
      En op zolder ligt nog een pakket...

      Verwijderen
  11. Wat een gaaf pakket heb je gekozen. Inderdaad is Dimensions niet de meest aantrekkelijke om te borduren, maar mooi worden ze zeker wel. Ben ook net aan één begonnen, moest meteen met 5 draden tegelijk borduren, pfffffffffffff. Doe ik nooit, maar het effect is super leuk.
    Succes met borduren en ik kijk uit naar je update.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig pakket heb je uitgekozen.
    Ik ken het niet maar wel heeel mooi.
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That's your next project to stitch? beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Das wird auch sehr schön. Ich freue mich darauf.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze wordt echt mooi! Wat een superkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor, was al zo benieuwd waarmee je zou gaan starten. Leuk dat je zo vaak een update post.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi pakket... heel veel plezier, maar zo als je ziet sta ik nog een dik jaar achter, dus tegen dat ik rond deze tijd ben {dec 2013} ben ik nu wel heel benieuwd, je blog heb ik helemaal gelezen, geweldig!! Deden maar meer mensen het met zoveel enthouisasme...ik ga verder om te weten hoe het afloopt met dit mooie pakket, zou je al aan de helft zitten??? haha!!

    BeantwoordenVerwijderen