donderdag 15 november 2012

Water

Zoals gebruikelijk....
Ik ben gelijk weer fanatiek verder gegaan met mijn volgende project!
Deze wil ik binnen 2 weken af hebben.
Dat moet wel gaan lukken.
Ik moet nu nog de helft van het water doen ( ai, dat zijn nog heel veel kruisjes! )
En daarna heel veel stiksteekjes...met oa. goud en zilverdraad....dat zal ook niet meevallen!
Maar hoewel van een hele andere orde dan de Eekhoorn, is dit OOK een prachtig werk!
Niet voor mezelf, maar voor mijn schoonzoon.( alweer ai...ik ga oud worden! )
Hij is gek op draken en ik had hem dit patroon laten zien en hij vond het mooi!
Het is een verrassing dus ik borduur het stiekem.
Elke keer als hij er is werk ik dus aan wat anders.
Maar vandaag kan ik nog even doorgaan!

15 opmerkingen:

  1. Fantasctic dragon!! My DH would love this ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schoonzoon volgt niet stiekem je blog? Want dat zal wel sneu zijn, dan is de verrassing eraf.
    Maar wat wordt je draak toch mooi zeg! Helemaal top!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die draak is echt prachtig, zo'n levendige kleuren. je schoonzoon zal er trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent bijna klaar.
    Het ziet er schitterend uit!!
    Maar 2 weken is wel erg lang hoor.. kijk maar naar de eekhoorns.. die waren ook klaar voor de week voorbij was...
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is nu al mooi, ook zonder stiksteekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er mooi uit, dat water heeft een mooie afwisseling van kleuren.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De draak begint alweer aardig op te schieten. De eekhoorn is echt schitterend geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit, wat dapper om aan zo'n project te beginnen!
    lieve groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello

    Just wanted to say how much I love your squirrel finish!
    Your dragon is looking great too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De draak wordt erg mooi. En dan op zwarte stof borduren, wat kan jij dat goed. Ik zou het erg moeilijk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Another great progress! And I love the colors one this one :)

    BeantwoordenVerwijderen