zondag 9 december 2012

De hoed van Beatrix

Een kleine update vandaag.
De afgelopen tijd heb ik vooral gehaakt en gebreid voor kerst.
En we hadden natuurlijk ook Sinterklaas op bezoek deze week.
Al met al weinig borduurtijd gehad ( of gemaakt..)
Maar er is wel een klein stukje wat ik kan laten zien.

Op dit moment vind ik de Japanse meid meer op onze koningin lijken!
Zo'n hoed kan zij ook makkelijk opzetten.
Een gedeelte is met halfjes gedaan, daar vertel je je helaas snel mee.

Geen idee of ik deze week wat verder kom.
Ik ben helemaal in de kerstmood!
En dat betekend veel leuke kerstdingetjes haken of breien en ook wat zelfgemaakte cadeautjes voor onder de boom.
Dus is het hier wat stil?
Kijk dan ook eens op mijn andere blog!
Wie weet zie je daar dan meer.

17 opmerkingen:

  1. Beautiful stitching Pauline, it looks gorgeous as it is!
    Happy Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, ik had al even gespiekt en je hebt leuke dingen gehaakt :)
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja, ik zie Beatrix al met zo'n hoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem super worden. en ga maar lekker haken/breien. Is ook zo leuk om te doen voor kerst. Het borduren loopt niet weg. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lijkt er idd op! Grappig hè, dat je dat er dan zo in ziet.
    Ze wordt echt prachtig mooi!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das sieht schon super aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi ik zag ze en dacht gelijk .. lijkt Beatrix wel.. en volgens begin ik te lezen en schrijf jij hetzelfde .. hihi..
    Klopt inderdaad.
    Wat wordt ze prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weeral zo'n leuk werkje dat je aan het maken bent, succes met al je kerstspulletjes
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt sprekend de Majesteit, zag helemaal niet dat het de Japanse vrouw was tot je het schreef!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello

    I found you through Nurdan.
    Your stitching is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er prachtig uit, hier is het momenteel veel te druk opt werk waardoor en bijna niet geborduurd word...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello

    ust found your blog through Random Ramblings.
    Your stitching is lovely, I really like this design.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi,just found your blog through Joyze's blog.
    Your lady is looking lovely and the dragon looks very striking on black.

    BeantwoordenVerwijderen