maandag 17 december 2012

IHSW december 2012

Hoewel ik niet helemaal in de borduurmood was heb ik toch best wat steekjes weten te zetten.
Zaterdag had ik flinke hoofdpijn en ik kan je wel vertellen dat het dan niet verstandig is om aan een HAED te gaan werken!
Dan maak je dus fouten.
Gelukkig geen al te grote maar het schoot er niet mee op.
Je ziet nu een stukje van het raam van het poppenhuis.
Het licht brandt bijna echt!
Dit werk doet mij denken aan een Sinterklaasfilm van vroeger: het huis voor Annabel.
Dat ging over een klein meisje dat zo graag een echt poppenhuis wilde voor Sinterklaas, er hoorde een liedje bij dat ik nog een klein beetje ken: een huis, een huis voor Annabel.
Wie kent dit ook nog??

Ook de Japanse meid heeft weer wat steekjes erbij, dit keer heb ik aan haar mantel gewerkt en haar hand.


14 opmerkingen:

  1. De borduurvriendin17 december 2012 om 08:49

    Hallo Pauline,
    ja ik ken Annabel nog. Ik kreeg toen een pop van Sinterklaas en die heb ik toen Annabel genoemd.
    Wat leuk.

    Groet,
    De borduurvriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er zijn weer een hoop steekjes bij gekomen, je haed heeft mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, met hoofdpijn aan een HEAD werken, lijkt me niet bevorderlijk voor de hoofdpijn. Maar je hebt weer eenprachtjob geleverd. Ja, de lichtjes komen echt uit het raam. Maar een liedje over Annabel ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely progress on your both works! They look fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely projects!! Love the Geisha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such detail in both of your pieces, amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline, your stitching is progressing so speedy!

    I want to wish you a Merry Christmas and "stitchy" New Year =D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die film ken ik niet.. klinkt wel leuk zal er eens voor kijken
    Wat een prachtige WIP's heb je toch.. heeel mooi

    BeantwoordenVerwijderen