zaterdag 1 december 2012

Update maiden

Er is al aardig wat gedaan!
Maar nu moet ik wat gas terugnemen.
Hoewel het eigenlijk best aardig gaat de afgelopen tijd , merk ik het wel direct als ik te lang iets heb gedaan.
Dus de start van het werk voor mijn zoon laat ook wat langer wachten.
Ach, het heeft allemaal geen haast.
Bovendien, als een werk af is komt altijd het probleem van de lijst...
En lijsten zijn duur of je vindt de juiste maat niet.
En naar de lijstenmaker is helemaal niet meer op te brengen.
Dat komt mijn motivatie niet ten goede merk ik.
Er liggen inmiddels al een aantal mooie werken in de kast te wachten op hun afwerking.





11 opmerkingen:

  1. You're already here?? You're fast!! :D
    Looks so pretty! Great work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je hebt echt een stuk gedaan! Maar oooh wat wordt hij mooi zeg!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je weer als een speer, prachtig wordt dit. Kun je de werken niet anders afwerken, bv. als een mooi wandkleed, mooie stof erachter, ophanglussen en een mooie stok erdoor? De lijsten zijn inderdaad bijna onbetaalbaar. Of laten liggen, sparen en dan af en toe één doen. Misschien is dat een optie?
    Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de kerstmerklap moet wel met stof afgewerkt worden, dus bij die kan ik me een lijst besparen.
      Maar de eekhoorn wil ik toch echt mooi inlijsten.
      Dus ja, misschien hiervoor sparen.
      En dan heb ik nog andere werken liggen, Beach Babies, AOY,een ander strandtafereeltje,de bruine beer...ik zoek me naar naar een passende lijst.

      Verwijderen
  4. Du bist sehr gut vorangekommen.
    Sieht sehr schön aus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk een paar dagen niet en je bent alweer zover met dit prachtige werk. Erg leuk om te zien en rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi borduurwerk, je hebt al een eind geborduurd. Jammer dat het inlijsten zo duur zijn hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dit wordt weer een prachtig werk. Je schiet ook mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maiden is coming along beautifully!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig..
    Als je haar dan vergelijk met het eindresultaat ziet ze er nog zo anders uit.. zo mooi om haar te zien groeien.
    Ik ga nooit naar een lijstenmaker.
    Altijd naar de Ikea, en lijst het dan zelf in, is inderdaad niet zo mooi als een lijstemaker, maar voor mij voldoende

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een deel lijst ik ook wel zelf in hoor.
      Maar het is soms erg lastig om een lijst te vinden.
      De lijsten die je kant en klaar kan kopen hebben altijd standaard maten, en dat heeft een borduurwerk vaak niet.

      Verwijderen