vrijdag 28 december 2012

Voor de regenboogkussens

Deze kerstdagen had ik veel tijd voor mijzelf, nee...niet zielig vinden hoor!
Mijn vriend kwam echt wel maar pas de middag van 2e kerstdag.
En mijn jongens zaten boven.
Dus ik kon in alle rust handwerken.
Maar met kerst was het wel extra leuk om dan iets voor het mooie doel van de regenboogkussens te maken!
Ik had er 2 te doen.
Eentje met het thema verzorging/make-up en een met het thema rekenen.
Bij beide heb ik patroontjes gecombineerd.
Die haal ik vaak uit het boek 1000 kruissteekpatronen.
De lapjes zijn nu op de post.

7 opmerkingen:

  1. Zwei sehr schöne Stickereien.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes zijn dat geworden, en wat een heerlijkheid hè borduren, heb ik ook de tweede kerstdag gedaan hoor...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk heb je een leuke borduurderige kerst gehad.. ( nieuw Nl woord..hihi)
    Je hebt in ieder geval flink veel gedaan.
    En je meisje word ook zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze allebei leuk geworden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen