woensdag 30 januari 2013

Behouden vaart

Het schip heb ik nu veilig en probleemloos de haven in geloodst !
Of het was dat kereltje onderaan dat me met zijn bolle wangen de haven inblies.
Wij wensen het vanaf nu een behouden vaart....
Heerlijk weer een finish!
Op tijd af voor de verjaardag maar nog wel zonder omlijsting.
Ben er ook nog niet uit.
Het werk meet 35 x 35 cm.
Ik had een mooie ronde klok met houten rand gezien, maar helaas is die te klein.
En juist die perkamenten rand maakt dit werk zo leuk.
Ach, het zal wel een keer komen.
Desnoods zagen we wat!
En nu weer verder met de Japanese maiden en de Haed.
Ze liggen al klaar.


18 opmerkingen:

  1. You've stitched this in a time record! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have done a great job! Congratulations!
    It is looking just marvelous!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is looking so fantastic.
    Greetings from Germany, Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Pauline

    Congratulations on your lovely finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze super mooi geworden, dit heb je toch in sneltreinvaart voor elkaar gekregen hoor! Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige finish Pauline, en ik ben er van overtuigd dat je een juiste lijst zult vinden..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dit is echt vlot. Met de rand erbij vind ik hem echt super mooi. Ben benieuwd wat je nu gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Pauline. Echt heel mooi geworden en wat heb je dat snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW wat heb je dat snel gedaan!!
    Knap hoor.. hij is prachtig..
    Wat zal ie mooi zijn, helemaal ingelijst en wel!! echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het resultaat mag er weer zijn! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine sehr schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend geworden! Inderdaad is iets zelf zagen ook altijd nog een optie... het verdient wel een lijst die er helemaal bij past hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden en de lijst komt vast wel , en waarschijnlijk op een moment dat je niet op zoek bent erna.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De boot is heel mooi gefeliciteerd,sorry maar ik ben een gans jaar niet op mijn blog geweest en heb geen enkele reétie gezet daar mijn man gezondheidsprobleme; hadnhet gaat nu beter hij is zelfs verdikt.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen