woensdag 2 januari 2013

Miniletterbak-SAL

Misschien hebben jullie er al over gelezen bij de borduurvrouw.
Maar niet iedereen heeft een groot budget.
Ik in ieder geval niet.
Toch vind ik het wel een erg leuk idee om zo'n letterbak te vullen met kleine borduurtjes.
En een creatieve geest bedenkt dan gewoon een andere manier om dit toch te kunnen doen.
Dus kocht ik een miniletterbak bij Xenos a 3,99 euro.
Deze heeft 10 vakjes.
Ik ben van plan elke maand 1 borduurtje te gaan maken.
Gewoon op stof die ik in huis heb en met 2 draadjes.
Nog even kijken welk garen ik ga nemen, ik heb nog genoeg leuks liggen!
Ook zin om mee te doen??
Lijkt me erg leuk!

17 opmerkingen:

  1. Leuk idee, kijk al uit naar je werkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me leuk om te doen Pauline. Ik ga morgen gelijk even langs de Xenos. Ga ook kijken of ik mijn zus zo gek kan krijgen om mee te doen.
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!
      Ik ben benieuwd hoe die van jou dan wordt!
      Dit letterbakje is 20 bij 20 cm.
      Hij is ook verkrijgbaar in huisjesvorm.
      Ik volg wel de aanwijzingen voor het vullen van de borduurvrouw.
      Je mag zelf weten wat je gaat borduren maar ik heb boekjes en bladen zat.

      Verwijderen
  3. jee, die lijkt heel veel op wat ik hier heb staan, niet echt een letterbak, maar wel zoiets gelijks.
    ik zal er snel eens over posten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch ook leuk.
    En heel veel kunnen zich een echte letterbak niet permiteren.Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik ong 10 jaar gelden 1tje heb gekregen. En per geluk stond hij nog gewoon op zolder wel in de hoek van als ik ga marktplaatsen kom jij er ook op nu niet meer dus.Want als ik er geen had deed ik ook niet mee
    En de stof wel wel mee strengetjes kun je per stuk gaan kopen en dan moet het lukken.
    Groetjes en veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk Pauline. Aan de wand heb ik nog wel een echte letterbak hangen. Alleen is die al gevuld met vingerhoedjes en ander klein spul. Volgens mij heeft mijn dochter ooit eens een letterbak van mijn schoonzus gekregen, die zou ik eventueel kunnen gebruiken. Vind die letterbakken met borduurtjes wel heel leuk nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke letterbak heb je gekocht Pauline!!
    Vind hem echt super!!
    Eens kijken of ik hem ook tegen kom..
    Ik ben heel benieuwd welke borduurtjes je gaat maken!!!
    Mijn staat nu 1 januari popje in, vanmiddag afgemaakt!!
    Ik heb hele onhandige vakjes achteraf gezien.. maar ach.. over een paar jaar is ie vol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, ik heb al veel letterbakken gezien maar dit is ook een mooie. Was er al een tijdje na opzoek maar Xenos had ze hier alleen voor 20 euro ( heb je wel een grote). Uiteindelijk heb ik er eentje gevonden en ik ga deze ook vullen met creatieve dingentjes, wel gehaakte dingen denk ik. Ik ben heel benieuwd wat jij gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige letterbak, Pauline, en jou kennende , gaat hij op een prachtige manier gevuld worden..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees net van Jolanda dat ze graag wil dat ik ook eens meedoe. Bij deze meld ik me dus ook aan, lijkt me erg leuk om te doen!

    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Join the club!
      Hartstikke leuk dat we nu met zijn drietjes een minibak gaan vullen.
      Want het is mini hoor!
      Lijkt heel wat op de foto maar is maar 20 bij 20.
      Succes!

      Verwijderen
  10. Wat een leuk idee!!! Ik heb nog een heel ouderwetse liggen, zo eentje met een handvat eraan....oud dus....hoe kan het anders he met een hubbie als de mijne hahahaha....wil al heel lang deze vullen met borduurtjes maar komt er niet echt van.....wie weet is dit een mooie stok achter de deur ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Pauline, ik ben vandaag na het lezen van jouw bericht meteen naar de Xenos gegaan en heb ook zo'n mini letterbakje aangeschaft, dus ik doe ook mee....nog wel even borduurtjes uitzoeken op dat formaat en welk garen ik zal gebruiken, maar ik vind het een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!
      Ga je er ook 1 per maand doen?
      Succes en ik ga het allemaal volgen natuurlijk.

      Verwijderen
    2. Ja erg leuk idee vind ik het. Ik ga er idd ook 1 per maand doen en elke 1e van de maand (als dit lukt qua tijd) een update doen op mijn blog....ik vind het wel heel leuk dat we dit met een aantal doen, ben benieuwd wat voor borduurtjes er worden uitgekozen!!Jij ook veel succes :-)

      Verwijderen
  12. Das ist ein wunderschöner Setzkasten. Hast Du eine Adresse, wo ich ihn kaufen kann?
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dit kleine kastje krijg je vast ook een geweldig effect.
    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen