zaterdag 19 januari 2013

Op volle kracht vooruit

De klipper vaart al op de woelige baren.
De kleuren vallen weer anders uit dan op het voorbeeld, die foto's zijn echt vaak onbetrouwbaar wat dat betreft.
Maar het geheel wordt wel mooi.
Het is nog een hoop werk!
Nog heel veel achtergrond en werk aan de rand te doen.
Echt niet iets wat je in 2 weken doet hoor!
Zelfs al ben je nog zo snel als ik....
Ik ben ook maar een mens en geen borduurrobot!
Daarom heb ik me nu eens een keertje niet opgegeven voor het IHSW.
Want ik wil ook nog wat breien aan de trui voor mijn vriend en de Noorse trui voor mijzelf.
En dan af en toe wat steekjes zetten.
Het weekend is ook altijd zo om!
Eerst eens lekker uitslapen,katten en konijnen verzorgen, boodschappen doen...eer ik dan aan wat handwerken toekom is het al bijna zondag.
Ondertussen heb ik ook nog een klein borduurtje gemaakt voor een verjaardagsruil.
Actief genoeg dus!

18 opmerkingen:

  1. mooie vordering aan de boot! en jawel borduren moet leuk blijven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt erg ooi. Maar wat is IHSW?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IHSW staat voor international,hermit and stich weekend.
      Meer hierover kan je lezen op mijn pagina: verklarende woordenlijst.

      Verwijderen
  3. O, ga elijk je woordenlijst bekijken. Wist dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, je schipt dobbert lekker voort

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig :) Ik doe wel weer es een keertje mee, met die domme trein van mij :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic! First the sails & now the sea, great ship!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waw, prachtig borduurwerk.

    Mooie vordering, chapoo het is echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello

    I found you through Southpaw Stitcher's blog.
    Your ship looks fabulous and I love Japanese Maiden.
    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genoeg moois dus nog om te maken.
    Ik wens je nog een heel fijn weekend,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je schiet al lekker op en wat wordt het mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt goeie wind in de zeilen! Wat vlieg je weer vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow je gaat weer super snel vooruit, wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je boot wordt heel mooi !
    en dat de tijd vliegt, zucht, heeeel herkenbaar, heb een hele dag vrij gehad, zoonlief bij zijn vader, en dan is het ineens alweer avond, snap er nix van !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk heb je een heerlijk weekend gehad waarin je lekker vanalles kon doen....het weer was in ieder geval wel dusdanig dat je beter warm bij de kachel kan blijven...heerlijk om dan te breien en te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt weer een druk weekend gehad!!
    Hij ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige patroon heb je gewonnen!!!
    hele moo.
    Je schip gaat als een speer..
    Zo goed als klaar lijkt hij wel

    BeantwoordenVerwijderen