vrijdag 18 januari 2013

Patroon gekregen!

Bij Sjoukje was er laatst een give-away.
Ze was aan het opruimen en daar zat oa. een mooi patroon bij.
Het is de minstrel van Theresa Wentzler
Dat leek mij wel wat en ik had dus gereageerd.
En ik heb het van haar gekregen!
Heel erg leuk want er zat ook nog een lap stof bij die hopelijk groot genoeg is om het werk er op te maken.
Gisteren viel het patroon in de bus.
En het is mooi!
Mijn dochter wil wel dat ik het voor haar ga maken, het past dan ook prima bij de eenhoorn en de draak van haar vriend.
Het zal alleen nog wel even duren, ik heb nu meer dan genoeg te doen.
Bovendien wordt het geborduurd met gecombineerde draden, echt alle kruisjes bestaan uit 2 kleurnummers.
Een hele klus dus!
Voorlopig even in de voorraad.
Sjoukje bedankt voor je leuke give-away!


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Pauline, mooi patroon hoor, een echte Pauline klus lijkt me..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das wird ganz toll.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! That looks amazing and looks like a lot of work too :) heheheh
    Hugs&smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan, veel plezier ermee! (En meet vooral de stof even na, inderdaad. Ik heb het ook gedaan, maar meet- en rekenfouten gebeuren nu eenmaal en het zou zo jammer zijn als je bij de rand aankomt en de stof is op...)

    Groetjes,
    Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratss on you winning, this chart is beautiful! Looks seriously hard but it will look fantastic when finished :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi patroon, dat wordt nog een hele klus maar hij zal wel erg mooi zijn als hij eenmaal af is :)

    Ik wens je nog een heel fijn weekend,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats on this great winning.

    It is a stunning pattern but again a challenge!

    No matter how hard, I am pretty sure on that, like the other challenges you will be successful with this one too!

    Happy weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De pauw van Theresa Wentzler vind ik ook zo prachtig. Het zijn hele mooie tekeningen. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen