zaterdag 12 januari 2013

Schip ahoi!

Ja, de wind in de zeilen, haha dat heb ik zeker wel met dit borduurwerk.
Hoe anders vergaat het mijn Noorse breiavontuur...(zie ons haakblog).
Maar goed, gelukkig is er  dan altijd nog het troostende ritme van de kruisjes.
Ik heb er weer nieuw garen bij dus kon ik lekker doorgaan.
Eigenlijk heb ik ook nog een nieuwe ( geheime) start in de planning, maar ik denk dat ik er toch nog maar heel even mee wacht.
Anders wordt het wel erg veel waar ik mee bezig ben!
De meid en de Haed liggen even in pauze-stand.



14 opmerkingen:

  1. Geweldig wat wordt dit werk mooi, super. Ben wel heel benieuwd wat je van plan bent om op te starten, maar dat komt denk ik vanzelf. Veel borduurplezier. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig schip, heerlijk als de wind meewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely progress Pauline.
    Looking forward to seeing its complition!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh we kunnen al bijna aan boord, mooi hoor...
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel heel benieuwd wat je bedoel.. zal weer eens op jullie haakblog kijken.. vergeet hem elke keer in me favorieten te zetten.
    Nu eerst eens doen.
    Je boot vordert enorm snel..
    Niet te veel tegelijkertijd... we zien graag je 3 werkjes snel klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw het schip wordt met de dag groter! Lekker als alles zo meezit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haoy scheepsmaatje! Dat gaat mooi vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ein sehr schönes Schiff.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hemel wat ga je snel. Bij mij komt niet echt veel uit m´n handen. Beetje breien, maar verder niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer leuk hoor die boot, de windt blaast hem krachtig vooruit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooooow prachtig die boot of is het schip??? Ik weet dat soort dingen nooit....ennuh wil de prachtige japanse dame geen meid noemen???????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een schip natuurlijk!
    een boot...En Japanese maiden is elke keer zo'n mond vol!
    Het is gewoon een meid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie schip wordt het. Ik ben benieuwd wat je geheime start is. Ik hou het in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen