dinsdag 8 januari 2013

Surprise visitors

Wat een werk is een HAED toch...het is dat ze zo mooi zijn, maar je moet er echt een lange adem voor hebben.
Soms mis ik er echt de motivatie voor.
Maar ik weet dat hoe verder je werk groeit hoe beter het gaat, dus we gaan maar door.
Snel gaat het niet.
Al komt dat natuurlijk ook door alle andere projecten waar ik mee bezig ben.
Kan me niet meer voorstellen dat ik bij Bubbles soms een week deed over een pagina!
Nu zal ik al blij zijn als ik het in een maand kan.


12 opmerkingen:

  1. Het borduren van een Head moet geen werken worden, maar gewoon wanneer je zin heb. Ik ben ook al even bezig met mijn Head, maar omdat ik ook van alles ertussen door doe, schiet het ook niet op. Afgelopen jaar maar 1 pagina gedaan. Ik sta er maar niet bij stil dat ik er nog 17 heb te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij ziet er ook veel verschil tussen de 2 Haed's waar ik mee bezig ben, de 1 heeft veel meer confetti dan de ander, maar juist in die confetti delen zie je het meeste ontstaan en dat maakt het voor mij ook zo leuk om eraan te werken.
    Kleine werkjes tussendoor helpen ook, meestal omdat ik dan het grote werk ga missen.

    Ik hoop dat je evengoed met plezier aan deze blijft werken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het ontzettend knap dat je jezelf er toch iedere keer weer toezet hoor, ik hou het voorlopig even bij de kleine projectjes...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! Een week over een pagina, heb je turbonaalden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daarom is een HEAD echt niks voor mij. Ik borduur zo traag, dat ik er 10 jaar over zou doen. Maar ik vind ze wel heel erg mooi en zie ze graag op blogs verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar als je naar de details kijkt, zo mooi!
    Al ligt het er wel echt aan welk borduurwerk voor je hebt, bij de een wordt je dood gegooit met de confetti en de ander heeft er weinig. Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En jij bent nog wel zo'n snelle borduurster... een maand over en pagina.. dan raak je toch hem wel amper aan!!!
    Ik vind het überhaupt nog steeds knap dat je zo veel van die grote projecten maak

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daarom begin ik ook niet weer aan een haed. Komt bij mij denk ik nooit helemaal klaar. Jouw werk wordt super mooi, heb bewondering voor je geduld met al die heads.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Pauline,

    Mooie kleuren, succes met doorzetten eraan :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het wordt wel mooi zeg!! Ik wil ook met een HAED gaan starten en wilde eerst wachten totdat ik mijn ufo's af had, maar ik krijg nu toch het idee dat het beter is om een HAED tussen de andere dingen door te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb me ook voorgenomen om alleen nog van HAED patronen te genieten op blogs. Deze ziet er ook zo prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen