maandag 28 januari 2013

Tour du ALS

Iets heel anders dit keer op mijn blog dan een borduurwerk.
Ik vraag even jullie aandacht voor het volgende:

Ik ben namelijk erg trots op mijn neef Henri van 16 jaar.
Hij gaat op 7 juni de Mont Ventoux ( kale berg) in Frankrijk beklimmen op de fiets!
Dit doet hij voor het goede doel namelijk de stichting ALS.
ALS is een progressieve spierziekte waar helaas nog erg weinig over bekend is.
Doel van de beklimming, die 1 dag duurt, is zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek en behandeling van de ziekte en de oorzaak hiervan.
Zijn persoonlijke doel is om 1500 euro bijeen te fietsen.
Als tante heb ik uiteraard al een bedrag overgemaakt maar ik ben nog meer van plan!
Binnenkort hoop ik een aantal zelfgemaakte artikelen te verkopen voor dit doel en mijn sponsorbedrag dus te verhogen.
Hieronder een foto van mijn neefje.
Bezoek zeker de website eens,via deze LINK ben je er zo!





2 opmerkingen:

  1. Mooi doel hoor, en wat een bewondering, het is niet zo maar een berg die hij op gaat fietsen...Succes Henri..
    Groetjes
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig doel, succes Henri. Mooie vogeltjes heb je gemaakt Pauline, succes met de verkoop, hoop dat je heel veel mag verkopen

    BeantwoordenVerwijderen