zondag 27 januari 2013

We varen weer!

Jawel, ik heb het roer weer stevig in handen.
Af en toe nog een hoge golf maar we gaan weer vol goede moed vooruit.
Die rand valt echt niet mee!
Hoe vaak heb ik nu al hele delen uitgehaald???!
Het garen heb ik uiteindelijk toch maar besteld, zonder extra pakket, ik ben streng geweest voor mijzelf!
Ik heb werkelijk een kast vol pakketten en patronen, daar wil ik even niks meer aan toevoegen.
Want ook mijn andere werken beginnen te kriebelen...ik wil graag verder met mijn Haed en de Japanese maiden.
Maar eerst dat schip maar afmaken.
Het einde komt gelukkig in zicht en als alles nu mee blijft zitten dan heb ik het misschien wel af voor 2 februari!
Dan is mijn jongste jarig!
Als het dan ook lukt met de lijst...
De lucht is nu af en eigenlijk hoef ik nu alleen nog opvulwerk te doen.
Gelukkig geen stiksteekjes in dit werk!

20 opmerkingen:

  1. Well done Pauline, it looks superb! Nearly done :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Pauline

    This is looking so good, I can't wait to see it finished!
    I like your new photo too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Knap hoor, zo doorzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je gaat als een speer zeg!
    Ik vind jouw werk wel erg inspirerend hoor, het begint hier nu ook weer te kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt erg mooi, jammer dat de rand zo'n vervelend werkje is, het wordt er wel erg mooi door!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat wordt hij toch mooi Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt schitterend. Ben benieuwd of je het gaat halen voor 2 febr. Gelukkig heb je nog een dikke week. Veel borduurplezier. Groetjes,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It is really looking so attractive! And almost done!

    Lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt schitterend aan het worden. Geen stiksteekjes dat borduurt een stuk lekkerder haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh, geen stiksteekjes, dat is goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als je geen ijsschotsen tegen komt moet dat JOU zeker lukken, schip ahoy!!!
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij wordt wel heel erg mooi hoor..Succes verder
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ganz, ganz wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb een goede wind en gaan in de haven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je weer verder kunt aan dit mooie schip

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi aan het worden!!! Wat zal hij er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij vaart wel super snel
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen