donderdag 14 februari 2013

Cadeautjestijd!

Nog heel even moet ik wachten...maar 20 februari is het dan zo ver!
Dan ben ik jarig en word ik 45.
En er zijn meer jarigen in deze tijd.
Erg leuk om dan dus verjaardagsruiltjes te doen!
Als eerste was Tania jarig en daarna volgde dus Esther.

Tania wilde op tijd zijn met haar felicitaties vanuit België en had ook niet veel vertrouwen in de post.
Maar die was er snel!
Kijk eens wat ik deze week kreeg:




Super blij ben ik met deze leuke cadeautjes!!
Dat blad heb ik zelf helemaal niet en er staan erg veel leuke ideetjes in.
De wol is precies een kleur blauw die ik erg mooi vind en het speciale garen is ook al zo mooi!
Natuurlijk had ze ook nog zelf iets gemaakt, een schattig kussentje:
Het kussentje past precies in mijn poppenstoeltje maar dan zie je het niet...dus heb ik het in het rieten poppenwagentje gelegd want het is veel te mooi om te verstoppen.
En zo heb ik al lekker wat verjaardagsvoorpret gehad!
Dank je wel Tania!



19 opmerkingen:

  1. Tania Spoilt you Pauline! Plenty of lovely goodies :) Happy Valentine's Day x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kadootjes zeg, je bent goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verwennerij zeg!
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een super verrassing
    Alvast een gelukkige verjaardag
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen, die borduur bladeren zijn ook altijd leuk! Geniet er lekker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent lekker verwend, super leuk! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd.
    Wat een leuke kado's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kado's!!! Kan jij alvast genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na een jaar abonnement op The World of Crossstitching had ik voldoende beren en andere schattige figuurtjes. Nu heb ik The Card Shop gekozen. Vooral vanwege de afmetingen van de afbeeldingen. Vaak 50x50 of 60x40cm Zeer geschikt dus voor lapjes van de Regenboogkussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful gifts, this year I will be also 45 :-) best age! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst en vooral EEN GELUKKIGE VERJAARDAG een beetje vroeg maar anders vergeet ik het,je hebt al mooie geschenken gekregen .Ik had je niet direkt erkend met je korte haar je staat er wel goed mee,je hebt veel mooie werkjes gemaakt en wat je nu bezig bent is heel mooi.Groetjes Marie-Claire.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I'm not sure if I got the translation right.. Your birthday is on Feb 20th and this pictures are gifts that you've received from a friend :) Is that correct?
    I won't give you congrats yet, too early it's bad luck! I will wait 3 days ;) eehehheh
    Enjoy the weekend sweetie! hugs&smiles :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. your translation is good Nia!I have to wait a view days...

      Verwijderen