vrijdag 1 februari 2013

De letterbak

Vandaag is het tijd om het eerste borduurtje te laten zien voor de letterbak!
Ik gebruik dus een hele simpele, goedkope, miniletterbak van Xenos.
Het borduurtje heb ik gemaakt op gewone aida, met 2 draadjes blauw verloopgaren (uit mijn voorraad).
Het patroontje komt uit het boek 1000 kruissteekpatronen van Maria Kelly.
Ik wil er een persoonlijke bak van maken.
Daarom eerst mijn letter met geboortedatum!
Het borduurtje heb ik strak gespannen om een kartonnetje en een blokje wit piepschuim.
Dat heb ik stevig vastgeplakt en in de bak geschoven.
Meer letterbakborduurtjes kan je zien bij de Borduurvrouw.



16 opmerkingen:

  1. Hoi pauline, een leuk begin en ook een leuke letterbak.
    Succes en groeten,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele letterbak! Succes met je letters deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is de eerste keer dat ik je met kort haar zie,een hele verandering maar het is wel heel mooi.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit Pauline. Ik hoop volgende week ook mijn eerste borduurtje te kunnen laten zien. Borduurtje is al klaar maar ik wil mijn letterbak ook nog even een kleurtje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige letterbak heb je. Ik las dat je ook een grote letterbak gaat krijgen, ga je die dan ook nog volborduren? En als je rood mooier vindt kan je die altijd nog in rood doen of je maakt nog een nieuw borduurtje in rood?
    Leuk trouwens je korte haar, je ziet er heel anders uit!
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit gaat vast weer een super project worden, en niet gewoon hoor Pauline, de bak is leuk, en je kleuren zijn ook mooi..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden, ik heb zelf ook zitten twijfelen over blauw of rood, het is uiteindelijk rood geworden, maar nu ik bij jou het blauw zie....is toch ook wel echt mooi!!!

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Pauline

    This project is very interesting and I will enjoy watching it grow.
    Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je letterbak-borduurwerkje ziet er mooi uit.
    Net als je kapsel!
    Ik ben benieuwd wat er allemaal in de letterbak verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie letter en wat een leuke bak heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je eerste start is z leuk al.. succes ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het staat al leuk in de letterbak, ik ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen