donderdag 21 februari 2013

Vogelquilt

Ik heb een heerlijke verjaardag gehad!
En ontzettend veel gekregen.
Te veel om hier op te noemen.
Een deel kunnen jullie zien op mijn haakblog.
Maar een borduurwerk moet je toch wel zelf uitzoeken!
Dus dat heb ik mijzelf maar cadeau gedaan.
Ik kwam deze mooie quilt tegen.
Prachtige vogels staan er op.
Het is op gewone katoen,dus dat wordt wel borduren met een ring.
Weer even iets heel anders voor mij...
Binnenkort valt er nog een pakket in de bus , dus ik kan nog jaren vooruit!

9 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt super leuk uit! En ben je al begonnen?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Mijn dochter gaat aan de slag met vogels schilderen, voor de verjaardag van mijn vader. In Elburg zit een prachtige speciaalzaak op het gebied van borduren, maar die ken je misschien wel (ze krijgt bezoekers uit het hele land, vertelde ze). Ik was daar laatst een weekend in de buurt en we liepen er binnen.
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige quilt! Moeilijk om te weerstaan lijkt me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilt! Daar zal je zeker veel geniet van hebben, zowel tijdens het borduren als achteraf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals van harte Pauline, en ik ben blij dat je zo lekker verwend bent
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty heb je uitgezocht, super mooi! Ben benieuwd hoe deze gaat worden. Veel borduurplezier. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie lap zeg.. fijn dat je zo'n leuke verwende verjaardag heb gehad.
    ben benieuwd naar de andere pakket, gauw op je andere blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alsnog van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt en zo heerlijk verwend bent. Voor mensen met een hobby is het ook nooit moeilijk om iets te verzinnen hé? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen