donderdag 28 maart 2013

Bloem

Voor wie het zelf nog niet heeft geprobeerd, het werken met vilt is erg leuk!
Het is ontspannend en prettig materiaal.
Bovendien kan je er goed al je borduursteken op oefenen.
Deze bloem heb ik nagemaakt uit de nieuwste Anna van april.
Het vilt heb ik gekocht bij Xenos en Action, daar heb je ook veel kraaltjes en pailletjes om de boel te versieren.
Het is niet moeilijk en je kan er al je creativiteit in stoppen.
Maar wees gerust, inmiddels heb ik de eerste kruisjes ook weer gezet!


7 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk geworden! Deze bloem staat ook nog op mijn lijstje, vorige week heb ik het blad Anna ook gekocht, met name om deze bloem! Hij is zo leuk!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de viltsmaak wel te pakken zo te zien ;-) Het zijn wel allemaal vrolijke-kleuren creaties. Iets wat we echt goed kunnen gebruiken nu met het somber weer dat maar blijft aanhouden. Blij dat je terug aan beterhand bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pauline,
    Even een reactie terug, over die wasbollen. Die bollen zitten op de dop van wol en fijn van robijn. Nu moet ik wel zeggen dat er niet op iedere fles een bol zit, maar dat geeft niet.
    Misschien heb je hier wat aan.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done! Your felt work is looking gorgeous!
    Happy Easter to you and your family Pauline!
    Nurdan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er vrolijk uit en het is heel netjes gemaakt.
    ja, vilt is zoveel prettiger voor je handen dan een aantal andere hobbys die we doen:-)
    groetejs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vrolijk, al die verschillende kleurtjes en motiefjes!

    BeantwoordenVerwijderen