dinsdag 26 maart 2013

GIVE AWAY

Om iedereen even die kou van de afgelopen winter te doen vergeten heb ik besloten om een zonnig boek weg te geven!
Het boek gaat over Lisa die een oude villa heeft gekocht en draait om de seizoenen en de renovatie van het huis.
Een gezellig en warm boek...heerlijk voor bij het eerste lentezonnetje!

Zin om mee te doen?
Laat dan een reactie achter en wie weet.
Met Pasen trek ik een winnaar.

Iedereen ook bedankt voor de beterschapswensen, gelukkig is de griep op zijn retour, nu nog wat aansterken en  ik kan er weer tegen!

6 opmerkingen:

  1. Pauline, lijkt me een erg leuk boek en kom er graag voor in aanmerking.

    Lekker he dat koude weer, grote wandeling maken en dan thuis koffie met een goed boek of een handwerkje. Wat is het leven toch leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, zonnig idee! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap nog verder, je bent er nog niet 100%!!!
    Ik heb een gruwelijke gruwelijke hekel aan lezen..
    Zij ik al dat ik een gruwelijke hekel had.. hihihi
    Succes met je give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n zonnige give-away. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik ook mee doen? Ik heb zo'n behoefte aan iets zonnigs.
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen