donderdag 14 maart 2013

Lentehart

Oke...we blijven er in geloven he?
Terwijl de sneeuw hier zachtjes naar beneden dwarrelt heb ik mijn lentehart van vilt afgemaakt!
Dit was mijn eerste echte viltpakketje.
En het is erg leuk om te doen.
Ik deed het op mijn gemak want het was een hoop gepriegel.
Maar met het eindresultaat ben ik tevreden.
De appliceersteek kende ik nog niet, ik dacht altijd dat dat hetzelfde was als de festonsteek.
Gelukkig zat er een goede uitleg bij het patroon.
Alles is van echte wolvilt.
En om te borduren gebruik ik nummerloze resten van DMC,Venus, Merz en Anker...noem maar op.
Daar heb ik genoeg van in alle kleuren van de regenboog.
Het pakketje kocht ik bij : Huis vol kleur
Ik vond het ook niet duur, zeker niet als je het vergelijkt met borduurpakketten!
Nu wachten op het volgende seizoenshartje, de zomer!



16 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt hem echt geweldig mooi gemaakt Pauline!!!
    Knap werk!! heel mooi
    Op naar de volgende, er komen weer 2 nieuwe patronen aan melde ze net.. zag iets van ene uil op haar blog op foto..
    alle blogs staan open, dus ben nog even zoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This little heart is ever so pretty, I love it!!! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit, op naar de volgenden ;)
    En hopelijk merkt de lente dat wij haar weer terug willen zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt leuk! Is de achterkant ook zo mooi versierd?
    Met vilt werken is ook altijd grappig. Gaat ook zichtbaar iets sneller dan borduren.
    En lente kom maar op. Ga volgende week paar dagjes weg, hoop echt NIET op sneeuw meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, de achterkant is gewoon lichtblauw!
      Met vilt werken is leuk voor tussendoor, toch wat anders.Ik zal duimen voor mooi weer voor je!

      Verwijderen
  5. Het is echt een supermooi hartje. Het brengt het lentegevoel in huis. Idd niet duur...hmmm...je brengt me op het slechte pad... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een zonnig hartje, hopelijk komt de zon nu echt te voorschijn bij jullie, zonnige groetjes uit rio.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, zo leuk. Heb nu ook af en toe met vilt gewerkt en het is zoooooooooo leuk. prachtig gedaan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je lente hart is echt super mooi!!!!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello

    I found your blog through Annette.
    Your heart is beautiful!
    You have some lovely stitching, I enjoyed my visit to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk en de lente moet wel komen nu hé, met dit prachtig hartje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I loved your little spring heart, very cute!

    BeantwoordenVerwijderen