vrijdag 1 maart 2013

Letterbak (2)

Gisteren nog gauw het borduurtje voor de letterbak gemaakt!
Wat gaat een maand snel.
Ook dit is weer een patroontje van Maria Kelly.
Het staat symbool voor de geboorte van mijn oudste zoon.
Misschien borduur ik er dus nog een datum onder.
Ik ben afgestapt van het werken met maar 1 kleur, dat vind ik toch wat saai.
Een beetje kleur er in maakt het volgens mij vrolijker.








PS. Helaas sta ik anonieme reacties niet meer toe wegens het toenemende aantal spammails.

14 opmerkingen:

  1. Het hangst van het patroontje af of je maar met 1 kleru werkt of met meerdere vind ik. Beiden heeft iets. Je nieuw letterbakborduurtje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wie schön. Die beiden Motive sind toll.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig letterbakje!
    Veel succes met vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet, it's coming along really nicely! Have a great weekend Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, wat leuk. zal er heel mooi uit zien als het af is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meerdere kleuren vind ik ook altijd leuker, mooi patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How lovely!
    Wish you a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Pauline, leuk dat je letterbak zo een persoonlijke betekenis voor je krijgt. Heb je nog snel gemaakt in 1 dag! Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat dus een mooie letterbak worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief babyborduurtje voor je letterbak!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi borduurtje. Leuk de betekenis erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow wat ziet dat er leuk uit!!!
    geweldig!!
    Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow leuk!!! Waar is een blikje tijd.....ik wil het ooook!

    BeantwoordenVerwijderen