zaterdag 9 maart 2013

Nieuw pakket

Er kwam nog een verlaat verjaardagscadeau aan!
Dit pakket had ik voor mijzelf besteld bij de Spinnerij.
Daar verkopen ze ontzettend veel pakketten die elders al uit de handel zijn!
Zo ook de pakketten uit de serie waar ook de eekhoorn van is, van Thea Gouverneur!
Echt een aanrader dus voor wie er ook weg van is.
Nu weten jullie nog wel dat die eekhoorn een flinke klus was!
Maar dat kwam ook door het ouderwetse patroon.
Dit pakket heeft gelukkig een moderne versie en alle kleuren zitten al keurig op een kaart gesorteerd.
Even omslingeren en ik zou zo kunnen beginnen.
Dat doe ik toch nog maar even niet.
Al jeuken mijn handen, eerst moet er iets af hoor.
Niet te veel ufo's kweken!
Ik heb de eksters op linnen besteld al kon je ook kiezen voor aida.
Maar de eekhoorn is ook op linnen, met 1 draadje en dat vond ik toch wel heel erg mooi.
De eekhoorn wacht helaas nog op een passende lijst...ik vind de grof houten lijsten van Xenos er prachtig voor, maar helaas zijn die er niet in de maat die ik nodig heb..grr!
Ach, het komt wel een keer.


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakket heb je voor je zelf besteld.
    Laat de lente maar komen met al die vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel erg mooi uit! En zoals jij door je borduurwerken vliegt, zal er wel weer snel eentje af zijn, zodat je aan dit kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wunderschön.
    Lieeb Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi pakket! Leuk om misschien meerdere van deze serie te maken en dan naast elkaar te hangen inderdaad. Lijsten uitzoeken lijkt me erg lastig, ik mag binnenkort ook voor het eerst een flinke uitzoeken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pauline, misschien kun je toch zo'n voordelige Xenos lijst gebruiken en een passe-partout op maat (laten) snijden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat dat mooi is, en bovendien zijn passe-partouts oook duur.Ik zal de lap eens meenemen naar de winkel en daar passen, misschien lukt het wel.

      Verwijderen
  6. WAt een super leuk pakket, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om nog niet te beginnen!! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar haal je toch alle tijd vandaan. grote borduur werken, een na de ander haak/brei werk.
    vanalles vliegt uit jou handen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, veel alleen zijn en weinig huishouden...

      Verwijderen
  8. Prachtig pakket Pauline. Veel plezier met het maken van dit pakket.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet hoe hard het jeukt om een nieuwe te starten, na de trein ben ik weeral bezig aan een nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weeral iets om naar uit te kijken
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen