woensdag 27 maart 2013

Paashart

Het eerste wat ik na de griep heb gedaan is mijn viltpakketje pakken.
Want mijn paashart moest natuurlijk wel op tijd af zijn!
En dat is gelukt.
Ik heb er 2 dagen op mijn gemak aan gewerkt.
Het is echt leuk om te doen, je ziet snel resultaat.
Ook dit pakketje heb ik besteld bij Huisvolkleur.
Veel puf heb ik verder nog niet, dus van borduren is nog niks gekomen, mijn hoofd zit nog iets te vol denk ik.
Maar er zijn nog genoeg andere leuke dingen die minder inspanning kosten om te doen.


13 opmerkingen:

  1. O, dit hart is ook leuk! En helemaal passend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo mooi, helemaal super en inderdaad lekker op tijd klaar voor de pasen. Het griepvirus heeft me ook gevonden en dan komt er inderdaad niets van borduren grrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide erg leuk!! Ik kende huisvolkleur nog niet, maar ik ga er zeker even snuffelen!! Wat een leuke pakketjes hebben ze daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer prachtig mooi! De kleuren zijn ook zo mooi en dat maakt een prachtig geheel!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Pauline.. ze zijn echt gaaf!!
    Ik zou ze ook graag willen maken.. even zaterdag afwachten!!!

    BeantwoordenVerwijderen