dinsdag 16 april 2013

Pakje

Het is hier een beetje stil, ik weet het!
Maar soms heb je het gewoon even echt te druk met alles.
Dat wil echter allerminst betekenen dat ik stilzit!
Nee, natuurlijk niet...de handjes moeten blijven gaan he?
Niks fijner en ontspannender dan haken,breien of borduren.
Ik ben de koninklijke familie aan het breien en daar gaat ook veel tijd in zitten.

Maar geborduurd heb ik ook!
Voor de dochter van mijn lieve vriendin Esther .
Haar meisje is vandaag 16 jaar geworden en dat wilde ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
Zij is dol op Engeland en met dit thema ben ik dus aan de slag gegaan.
Zie hier het resultaat:
Ook nog gauw een 2e Pietertje gemaakt want ik had nog wel genoeg vilt.
Ik heb er nog Engelse drop en Dubbeldekkers bij gedaan en een boek over Londen.
Het pakketje is vandaag bezorgd, dus de post heeft weer goed zijn werk gedaan!

11 opmerkingen:

  1. Nice little gifts you have made.
    Now i'm feeling a bit homesick.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super lief van je en zo mooi gemaakt allemaal. Zal ze zeker heel erg blij mee zijn. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Pauline

    What lovely gifts you've made. I love your little felt toy too!
    Bye for now.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje! Ze zal dit zeker heel leuk hebben gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful gifts.
    Grit from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa ze was er superblij mee! Nogmaals bedankt lieve tante haakheks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk pakket heb je samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel erg leuk pakketje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk cadeau Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij blijft altidj maar druk bezig!!
    Prachtige projcetjes weer!!
    Succes met de volgende

    BeantwoordenVerwijderen