zondag 7 april 2013

Patchwork en quiltdagen in rijswijk

Vandaag was het super gezellig!
Na elkaar meer dan een jaar niet gezien te hebben, had ik afgesproken met Tania
Zij haalde mij op bij de metro in Hoogvliet en vanaf daar reden we met de auto naar Rijswijk.
Het was een mooie beurs en zeker een aanrader voor iedereen die van het werken met textiel houdt.
Ik quilt niet en doe ook niet aan patchwork ( en ben dat ook niet van plan te gaan doen) maar er was nog zoveel meer.
Helemaal blij werd ik van de kramen met viltpakketjes!
De leuke aanbiedingen daar kon ik niet weerstaan.
Ik heb dus een leuke buit mee naar huis weten te nemen.
Je kon ook het creaweekend bezoeken met hetzelfde kaartje maar dat vonden wij tegenvallen.
Heel veel spullen om kaarten te maken en een enkele wolkraam.
We waren dus blij dat we aan de andere kant waren begonnen.
Ik kan voorlopig weer heerlijk vooruit en ben bang dat het van borduren niet veel komt de komende tijd want zoals jullie op mijn haakblog kunnen zien ben ik bezig met de gebreide koninklijke familie ivm. met de troonswisseling!

Tania heel erg bedankt voor dit leuke, onverwachte dagje uit!


7 opmerkingen:

  1. Super leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. En je bent lekker geslaagd, prachtige pakketjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello

    I am visiting you for the first time.
    Your stash is just gorgeous, sounds like a great day!
    Looking forward to visiting you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Pauline,
    Heb echt genoten van ons dagje uit!
    Was wel stikkapot toen ik thuis kwam.
    Kijk al uit naar je viltwerkjes.
    Ik ben vanavond alvast begonnen met plaats te maken in mijn knutselkast.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellig dagje zo te horen, leuke pakketjes heb je gescoord, ben erg benieuwd hoe ze zullen worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die om het lichtje heel is geweldig he!!!
    Ik had er laatst 1 gemaakt in het paars.. zo gaaf..
    Ze hebben er ook 1 met heksen!!!
    Succes met je nieuwe verslaving

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk is dat pakketje he? Natuurlijk dacht ik gelijk aan jou!
      Ben benieuwd of de mijne ook zo mooi gaat worden..
      en gelukkig heb ik die met heksen niet gezien, anders had ik nog meer centen uitgegeven..en we willen nog op workshop toch?

      Verwijderen
  6. Leuk die pakketjes... daar zou je toch gelijk aan willen beginnen hé? Helemaal die met dat waxine-lichtje in het midden vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen