woensdag 10 april 2013

Pieter Konijn

Het werken met vilt is LEUK!
Hoe meer je probeert, hoe meer je ermee wil maken.
Tja..ik was gewaarschuwd.
Gisteren heb ik Pieter Konijn gemaakt ( Peter Rabbit)
Het patroontje had ik besteld via Facebook, rechtstreeks bij de ontwerpster hiervan.
Ze heeft een hele reeks eierwarmers van Beatrix Potter!
Op de beurs ,afgelopen zondag in Rijswijk, heb ik een groot deel uitgestald gezien bij Handwerkatelier Sari.
De een nog mooier dan de ander...
De patronen worden per stuk verkocht.
En dan nog vilt...
Het zou makkelijk zijn als je een hoop kleuren op voorraad hebt, de pakketjes van Action en Xenos verkopen helaas alleen de primaire kleuren.
Daar kwam ik dus niet ver mee.
Als ik eerder had geweten wat ik van plan was te gaan maken had ik op de beurs wat beter in kunnen kopen, maar ja.
Gelukkig kan er ook veel online besteld worden.

Dit wordt dus vast nog vervolgd!
Maar nu eerst weer eens iets aan mijn borduurwerken gaan doen.

13 opmerkingen:

  1. Geweldig pauline..
    heb je het gezien, ze heeft net weer nieuw patroon uitgebracht..
    Je heb het super mooi gemaakt..

    Ik heb totaal van nep vilt over gestapt op wolvilt.. blijft altijd mooi, word amper vies..
    Tis me te veel werk om te maken.. dus vilt werkjes gaan rustiger..want vilt kost inderdaad niet weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Der ist aber süß.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Pauline

    Peter Rabbit is very cute, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic work!! Is this your first go? Peter Rabbit is very impressive, well done xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Peter Konijn is heel erg mooi. Tja, bij dat kraam, toen ik al die Beatrix Potter poppetjes zag, was ik bijna verkocht. Maar nee, ik ben flink geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is het geworden, kan me goed voorstellen dat je hieraan verslaafd raakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a sweetheart :) lovebunny bunny!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vilt is heel erg leuk!! Er zijn gewoon teveel leuke hobbies en te weinig tijd om alles te doen, hihi!! Pieter Konijn is schattig geworden! Ben benieuwd naar je volgende vilt-project.

    BeantwoordenVerwijderen