zaterdag 11 mei 2013

" Hond"doek

Wat is er nou leuker dan iemand te verrassen? :)
Zo wist ik dat een blogvriendin gisteren jarig was...haha, wat ZIJ vast NIET wist ( dat ik daarvan op de hoogte was).
Dus heb ik een pakket samengesteld met van alles en nog wat om haar te feliciteren.
Toch moest er minstens 1 zelfgemaakt cadeautje in zitten.
En omdat zij een grappig hondje heeft heb ik voor hem een rand op een zwarte handdoek geborduurd.
Zo heeft hij zijn eigen handdoek!
Volgens post.nl is het pakket ontvangen dus kan ik het hier nu wel laten zien, ik ben erg benieuwd of alles in de smaak viel!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    Wat tof om haar stiekem een pakje te zenden, gaat ze zeker super vinden deze handdoek met persoonlijk detail op !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk en de handdoek zal ze zeker op prijs stellen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen