donderdag 23 mei 2013

Nieuw pakketje!

Het duurde even voor het vliegtuig met de luchtpost ons landje aandeed maar vanavond ontving ik dan eindelijk mijn langverwachte pakketje van Yiota's cross stitch.
Sinds kort heb ik pay-pal....ik weet het, ik loop wat achter!
Maar dat biedt natuurlijk weer een hoop nieuwe mogelijkheden om ook over de grenzen heen iets te kunnen bestellen.

Het zal jullie niet echt verbazen dat ik voor deze poesjes heb gekozen!
Hoewel kiezen op deze website zeker moeilijk is, vooral de Victoriaanse patronen spreken mij erg aan.
Ik zal maar vast gaan sparen...want ik heb nog zoveel leuks gezien.

Het pakketje is keurig verzorgd en kwam in een stevige enveloppe.
Het garen zit al op kaartjes en er is ook een lijst met DMC-nummers.
Het patroon  is vergroot en daardoor erg duidelijk, ook zonder leesbrilletje  :)
Alleen jammer dat de foto van de poesjes zo onscherp is.
Je kan kiezen of je je patroon op Aida of Evenweave wil gaan maken en ik heb deze keer voor het laatste gekozen.

Nu nog even tijd vinden om er aan te gaan beginnen!
Daar heb ik zeker zin in want mijn vogelquilt schiet niet zo op, ik moet een aantal kleuren bijbestellen.
En ook De HAED vlot niet erg met al die confetti...
Maar eerst gaan we dit weekend de 70e verjaardag van mijn vader vieren!
En dat op zich is zeker het vieren waard want hij is pas heel erg ziek geweest.

groetjes Pauline


16 opmerkingen:

  1. Proficiat voor jouw vader!
    En wat een mooi pakketje! Kan goed geloven dat het kriebelt om er aan te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk pakket. Ben benieuwd naar je start. En hoe de kleuren worden.
    Gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on your father's 70th birthday-anniversary!
    The new pattern is so very adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bnet druk bezig geweest tijdens mijn vakantie!!
    heel mooi..
    Je blijft toch maar een ijverig bijtje!!
    heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk pakketje heb je uitgezocht! Jaaa, die site kan ik ook wel het één en ander vinden. Maar néé, hier doen we het voorlopig met wat we hebben ;-) Flink hé!
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PS : Wens je papa een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ein schönes neues Projekt.
    Alles Gute zum Geburtstag.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great new project! I've also spotted a new kit from them... My bday is coming up soon so who knows, maybe hubby took the hint :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverds en wat mooi verzorgd zo'n pakket, super!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. veel borduurplezier met je prachtig pakketje van poezen! ben benieuwd naar je eerste vordering...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk pakket, goed verzorgd. Alvast veel borduur plezier en een fijne verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello

    Your new project is lovely and your review of Yiota is very helpful.
    Your blog is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is de moeite wel waard geweest om te wachten, wat een mooi borduurpakket zeg! Veel borduur plezier!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen