dinsdag 28 mei 2013

Start

Het nieuwe pakketje lag zo naar me te lonken dat ik het niet kon laten liggen.
Het was eigenlijk ook wel tijd voor een wat kleiner werkje.
Even afwisselen met de moeilijke dame en de confetti.
Dat houdt de zin er in!

Het garen borduurt prima en ook de naald doet het lekker.
Op de kaartjes is bovendien genoeg ruimte om het dmc- nummer er gelijk op te zetten en het tekentje.
Dat grotere patroon bevalt me ook goed.
Wel heb ik het idee dat dit een typisch computerborduurwerk is.
Maar ja, dat is een Haed eigenlijk ook.

Wat er nu precies ontstaat is ook nog niet goed te zien, dit zal wel zo'n werkje zijn dat je straks op afstand moet zien!
Als je goed kijkt zie je al een poesje met staart verschijnen.


11 opmerkingen:

  1. Great new start Pauline! Can't wait to see the kittens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt vast en zeker een prachtig borduurwerk Pauline. Schattig die poesjes.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt vast een mooi werkje! Een beetje variatie houdt de moed erin! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat dacht ik ook, toen ik op hun site keek, dat het van die computerpakketjes zijn. Waar op zich niks mis mee is natuurlijk. Maar heb je dan toch weer niet veel confetti?
    Ik vind het wel een heel mooi pakket en kijk al uit naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De confetti lijkt mee te vallen, gelukkig zijn het dan ook minder kleuren dan bij een Haed...tja,. dat is in te stellen met een pc-program...het zijn er 25.

      Verwijderen
  5. Wat een grote start. Lijkt me wel een leuk borduurwerk om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk om er al mee te starten want het wordt vast en zeker een prachtwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Also, I like to start new embroidery :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je er al mee bent begonnen, mooi begin ook al!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijk hè om van iets nieuws af te blijven. Je hebt gelijk hoor, lekker beginnen. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat worden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen