woensdag 8 mei 2013

Surprise visitors

Het blijft hier wat aan de stille kant...ik weet het.
Maar het vlot gewoon niet zo met borduren op het moment.
Er is niet echt een werk dat me trekt zeg maar.
Ik ben wel bezig maar niet van harte.
Dit blad, blad 7, van mijn Haed 'Surprise visitors" is echt een en al confetti.
En dan heb ik ook nog eens veel telfoutjes gemaakt...dus een hoop weer uitgehaald.
Kortom ik ben niet zo in de borduurmood.
Misschien moet ik iets leuks gaan starten, niet al te groot of te moeilijk.
Want ook de Japanse dame staat me op het moment tegen...al dat gepriegel.
De vogeltjesquilt vind ik wel leuk maar ook weer zo'n gedoe met een ring.
Ik zie het nog wel!
Ondertussen volg ik jullie blogberichten wel trouw hoor, ook al reageer ik niet altijd.

14 opmerkingen:

  1. En toch ziet het er nu al prachtig uit.
    Zo'n HEAD dat is nu eens iets wat ik al lang wil doen maar ik durf er gewoon niet aan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, nou dit is heel herkenbaar hoor, weet je alle kleine steekjes helpen, en geen zin is geen zin..
    Een heel fijn weekend toegewenst met veel zon en gezelligheid
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Pauline,
    Het is en blijft een hobby hé, als je een borduurdipje hebt, gewoon lekker iets anders doen.
    De zin zal wel terugkomen.
    En ik bewonder je enorm dat je een HEAD aandurft!
    Maak er een fijn weekend van!
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moet je het gewoon even laten voor wat het is inderdaad, misschien een heel klein werkje om toch even lekker te borduren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It looks lovely Pauline!! You might want to stitch something smaller & easier for now, just for a change!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n bui heb ik ook gehad. Het komt vanzelf wel weer. Het is gelukkig geen werk. Want dan had je echt een probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er anders toch al heel mooi uit, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Pauline,

    Ja soms hebben we van die dagen/weken/maanden, dat andere dingen voor gaan of onze energie opzuigen , dat we niet in blogland of crealand zitten hé, hopelijk komt de zin snel terug en anders misschien even genieten van iets anders dan borduren?
    Of hopelijk mag de zon blijven schijnen, want dat heeft iedereen dringend (!) nodig hé!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello

    I found your blog through the IHSW list.
    Surprise Visitors is looking lovely and I think the crown finish in your last post great.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmmmm, volgens mij heb je de vilt blues ;-)
    het werkt zo snel en makkelijk, zelden hoef je constant op en neer met je hoofd om te zien of je het goed doet, en geen telwerk.ahhhhhhhhhhhhh, ja gevangen in luiheid en/of gemakzucht.
    kom geef jezelf een schop of laat het voor een jaartje of zo liggen hahahahahahhaa
    je maakt geweldige dingen waar zoals ik lees, meerderen niet aan zouden durven beginnen, zoals ik dat ook niet doe.
    ik heb het een jaar laten gaan en niks met borduren gehad en nu vind ik het weer heel erg leuk om te doen.
    wij worden hier op jou blog altijd verwend met de mooiste borduurwerken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verrassing bezoeker op zoek is zo mooi als het is!
    Kijk uit naar de afwerking!
    Hebben een heerlijk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Pauline!!! I've been catching up on your blog posts! Such beautiful stitching as always.

    I know what you mean about not feeling like stitching much. Me either. Maybe life gets too busy, eh? It'll come back.... meantime, enjoy what life is bringing you right now. :D

    Lots of hugs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even iets minder priegeligs kan wel helpen, maar het komt vast weer goed!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen