dinsdag 14 mei 2013

Vogel 3

Het afgelopen weekend heb ik toch weer lekker geborduurd.
Vooral dankzij de aansporing van mijn vriend die het maar niks vond dat ik werkloos met mijn armen over elkaar zat.
Dat is ongezond voor Pientje!
En na lang zoeken, patronen bekijken en stapels bladen doornemen besloot ik toch maar gewoon met de vogellap verder te gaan.
Want een nieuw werk starten is ook weer zo'n gedoe met stof en garen en meten en zo.
Bovendien kon ik met de lap lekker op de bank zitten, dat is wel zo gezellig.
En dus is nu het vogelgedeelte, op de stiksteken na, af.


8 opmerkingen:

  1. Pauline met haar armen werkloos over elkaar zitten?????
    Dat kan idd niet gezond zijn!
    Groot gelijk van je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vogeltjes, fijn dat je weer lekker aan het borduren bent geweest ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt zo mooi! Fijn dat je weer zo lekker kunt borduren. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Jammer, dat het op moment lastig is om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,

    Wat een slimme zet van je vriend :-) Hij heeft gelijk hoor.
    Fijn dat je terug stof en draad vast hebt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen