woensdag 12 juni 2013

blad 7 is af!

Het is me toch weer gelukt!
Alle confetti is weer gedaan en blad 7 van surprise visitors is af.
Voor de geoefende kijker...zien jullie ook weer de gezichten in de achtergrond???
Er zitten er een stuk of 7 in verstopt. ( even de foto aanklikken om hem te vergroten )

Gek is dat he..als er een blad af is wil ik het liefst gelijk verder met het volgende!
Dan is het weer leuk.

Maar ik ga nu eerst maar de vogel afmaken, heb inmiddels de kleurtjes weer in huis.


10 opmerkingen:

  1. Proficiat! dat heb je weer mooi gedaan! Die gezichten, daar heb ik het altijd moeilijk mee, maar nu heb ik toch eentje gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zodat is toch weer een blad minder. Ben benieuwd naar je volgende blad. En naar je vogel, die vind ik zo mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een pagina af, super. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline, your stitching looks great .
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, knap hoor al die confetti wegwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie patroon is dat, met al die gezichten.
    Het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige pagina heb je af, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen