vrijdag 21 juni 2013

De babies

Kennen jullie dit werk nog?
De beach babies van Dimensions.
Zo schattig...daar was ik toen direct weg van.
Het heeft een tijdje in de kast gelegen maar nu het vakantiegeld er was verdiende 1 werk het om ingelijst te worden.
En deze keer waren de babies aan de beurt.
Vanmiddag heb ik ze opgehaald!
Zelf vind ik de lijst er helemaal super bij passen, dat zeegroene...
Het werk komt op mijn slaapkamer te hangen, die is in de maritieme sfeer.
Kan ik lekker dromen van zon, zee en strand...


16 opmerkingen:

  1. It looks adorable! So in season too: sandcastle competition now that summer is here!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Stickerei.
    Die Mädchen sind sehr niedlich.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er schattig uit! Zeker leuk om in je slaapkamer te hangen. Ik denk dat het borduurwerk is groter afmetingen heeft dan ik door heb. Of het is hele fijne stof. De patronen van Dimensions vind ik altijd erg mooi. Heb ze alleen zelf nog niet geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, hij is nu helemaal af. Sweet dreams ;-) en fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je babies zijn echt superschattig! Droom maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit blijft toch zo'n mooie. En dan zo'n prachtige lijst, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ziet er heel mooi uit in de lijst. Trouwens de eerste keer dat ik dit werk af zie. Enkele jaren geleden zag ik het als net begonnen werk op verschillende plekken langskomen. Leuk om nu ook eens het geheel af te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig, de lijst past er super bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto! Ik hou van de foto's met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW!!!!
    Wat is ie mooi geworden.
    Daar ga je veel en lang plezier van hebben..
    eelke ochtend als je opstaat en elke avond als je naar bed gaat..
    Super mooi hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely stitching Pauline.
    Hugs from Portugal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh this is so cute!! :D
    Wonderful design, congrats on your work sweetie!
    hugs&smiles

    BeantwoordenVerwijderen