woensdag 26 juni 2013

En weer een update!

Yessss!
Ik heb de spirit weer, smokey needles!
Oftewel : weg met de borduurdip!
Want ook al deed ik nog wel wat steekjes de laatste weken, echt veel lol had ik er niet in.
Maar nu ben ik dus weer niet meer te houden.
En dat ondanks een kamer die geverfd en behangen moet worden en waar ik dus ook druk mee ben.
Eigenlijk zelfs 2 kamers want ik ga nu een eigen hobbykamer krijgen!
Natuurlijk mis ik mijn dochter, die verhuist is, heel erg...het is zo stil zonder haar.
Maar elk nadeel heeft ook zijn voordeel en dat is dus die kamer!
Wel een hoop werk nog voor de boeg maar stukje bij beetje komt dat vast voor elkaar.
En verder ontspan ik mij weer heerlijk met mijn turbonaalden!



14 opmerkingen:

  1. More progress! You're doing great :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi, hoop dat de naalden niet te veel roken, zo zonde van de lap ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeuuuuujjj, Pauline heeft haar turbonaalden weer te pakken! Dat belooft.
    Waw, ik ben wel wat jaloers hoor! Een eigen hobbykamer! Luxe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent inderdaad weer lekker bezig!!
    Knap hoor!!
    En ze word zo prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slaap jij nog wel 's nachts???? Meid wat kun jij met een sneltreinvaart borduren zeg. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi werk! En wat ga je snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, wat ga je weer snel. En leuk zo'n hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stuk is erbij gekomen! En een eigen hobby kamer, heerlijk lijkt mij dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker hé zo'n hobby. Mijn vader (85) borduurt al járen. Om gezondheidsredenen ooit begonnen maar vrijwel direct niet meer te houden. Ik zal hem je blog laten lezen zal hij leuk vinden.
    groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Bordurende mannen..dat hoor je niet veel , maar ze zijn er! en echte mannen ook nog! Ik heb ooit in de thuiszorg bij een oude havenarbeider gewerkt, die borduurde ook en had een hele kast vol dmc.en ergens in blogland is ook iemand van wie de vader de prachtigste dingen borduurt, complete Haeds zelfs.
      Laat eens iets van je vader zien op je blog, ben er gelijk nieuwsgierig naar!

      Verwijderen
    2. Wat een goed idee van je, dat zal ik zeker doen! Hij heeft zoveel gemaakt. Ik zal een compilatie van foto's proberen te maken. Maar even voor mij: wat zijn Heads?

      Verwijderen
    3. Haeds zijn die grote werken zoals Surprise visitors die ik aan het maken ben, dat zijn Heaven and earth patronen.

      Verwijderen
    4. Pauline, ik heb even gekeken bij Heaven and Earth en wat dénk je...zie ik daar een patroon van Japie en de Bonestaak (mijn bedrijfsnaam/blognaam/achternaam!)
      Nou pa, zet je schrap, ik heb weer een opdracht :)))
      Prachtig zijn ze, die jij aan het maken bent ook zeg! Wát een werk!!

      Verwijderen