maandag 10 juni 2013

Give away !

Het is weer eens tijd voor een give-away!
Ik hoop dat iemand geïnteresseerd is in dit boek vol klederdrachtmotieven.
Het boek is nog nieuw en er staan ook wat folklore haakpatroontjes in.
Op de foto's kan je een beetje een idee krijgen.
In ieder geval is er van elke provincie wel een kruissteekpatroon van de klederdracht die daar gedragen wordt.

Wil je meedoen?
Dat kan als je volger bent of wordt!
Een link plaatsen mag maar hoeft niet.
Zaterdag  15 juni maak ik de winnaar bekend.

Ga ik in de tussentijd weer gaatjes vullen....zucht, er komt geen einde aan de confetti!

4 opmerkingen:

  1. Great!

    I am having a giveaway for my return to blogging. Please visit my blog if your are interested.
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een give away hebt, ik doe niet mee, alhoewel ik het boek leuk vindt, maar ik ben bang dat het in de boekenkast beland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pauline, bij de Regenboogkussens waren we laatst op zoek naar een klederdracht patroon van Noord-Holland. Niet gevonden....... Is het een idee om ieder geval een scan op te slaan voor evt. gebruik vd Regenboogkussens?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er een give-away van maak.
    Ik doe niet mee, maar wel een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen