maandag 24 juni 2013

IHSW-juni

Ondanks interne verhuizingen en de verhuizing van mijn dochter, ben ik er toch nog aan toe gekomen dit keer eens wat steekjes te zetten in het IHSW-weekend.
Dat werd ook wel tijd.
Even weer lekker vooruitgang boeken met een borduurwerk!
Het geeft me ook wel een boost als een werk mooi is ingelijst en hangt te pronken aan de muur.
Dan wil ik er nog een afmaken!
En dus ben ik verder gegaan met de Japanese maiden van Dimensions.
Sommigen onder jullie dachten dat deze al af was maar niets is minder waar.
Ik ben net op de helft!
De dame staat er dan wel op maar er moet nog een hele rand omheen.
Mijn streven voor dit weekend was de rechteronderhoek af te maken en dat is me gelukt.
Ik ben zelfs aan de linkerkant al een eind op weg.
Nu lekker doorgaan!

13 opmerkingen:

  1. WAUW!!!! je gaat echt als een speer..
    ze is zo mooi!!
    Succes met je verhuizingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze wordt erg mooi! Succes met de verhuizingen nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verhuizing. En de Japanse Maiden wordt erg mooi. Mooie details ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks fantastic.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Japanse dame wordt erg mooi. Ik wens je nog veel succes met de verhuizingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer mooi, prachtig werk

    veel geluk met verhuizen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Zit vast in de lucht Pauline. Heerlijk als 't zo wil vlotten.

    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeee wat ziet die Japanse dame er mooi uit, wat een werk !! dapper hoor.
    lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautifull update.
    You're doing such a great job on the stitching.

    BeantwoordenVerwijderen