dinsdag 18 juni 2013

Katjes

Zo daar ben ik weer eens!
Sorry dat het hier steeds zo stil is, dat zijn jullie niet van mij gewend.
Maar soms raakt je leven ineens in een stroomversnelling....en het eerste wat daar onder lijdt is het borduren.
Want daar heb  je gewoon meer je aandacht voor nodig dan voor wat haak of breiwerk.
Zo is het tenminste bij mij!

Mijn dochter heeft haar diploma nog niet op zak of ze verhuist al...
Logisch want ze gaat studeren in Utrecht.
Maar het gaat me ineens te snel!!
Zit je daar tussen de dozen...

En wie er heeft opgelet heeft ook gemerkt dat er geen uitslag is geweest van de give-away.
Niemand had interesse, dus het boek gaat dan maar terug in de kast.
Ik heb hierbij ook besloten op dit blog geen weggevertjes meer te doen.
Sorry dames, maar ik heb geen geld voor mooie pakketten, garens, stof of wat dan ook om weg te geven.

Maar goed, tussen de bedrijven door heb ik wel nog een beetje tijd gevonden om wat aan de poesjes te borduren.
Jammer dat ook in dit werkje confetti voorkomt, al is dat bij lange na niet zo veel als bij de Haed.
Je gaat nu wel wat meer zien van het tafereeltje!


6 opmerkingen:

  1. Mooie update! En studeren in Utrecht dat is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms holt het leven je even voorbij. Je dochter zal het heel goed doen in Utrecht!
    En een give-away hoeft niet echt hé, als ik dit al eens doe (1 keertje gedaan), koop ik daar ook geen nieuwe spullen voor hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Logisch, borduren moet je je aandacht bij hebben. Ik heb daar nu geen rust voor, haken kun je veel makkelijker gezellig bij de koffie doen.
    Van harte gefeliciteerd nog met je geslaagde dochter! Het kan snel gaan. Mijn dochter kreeg de eerste de beste kamer die ze ging bekijken. Mijn zoon heeft er veel langer naar gezocht.
    Jammer van je give-away, ik weet niet eens of ik 'm wel gezien heb, er zijn er ook zoveel. Ik heb het zelf nog niet eerder gedaan, het lijkt mij wel eens leuk. Maar ik geef er ook niet veel geld aan uit hoor, gewoon leuke gezellige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms gaan andere dingen even voor, wat spannend dat je dochter gaat verhuizen! Je borduurwerk wordt al erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms gaat het ineens heel snel, succes voor je dochter bij haar studies!
    En idd een give-away hoeft eigenlijk helemaal niet hoor, jouw blog lezen en je leuke creaties zijn méér dan genoeg ;-)
    De katjes gaan gewoonweg super worden!

    BeantwoordenVerwijderen