maandag 3 juni 2013

Puzzle

Deze keer even geen borduur-update.
Ik moet zelfs bekennen dat ik geen tijd ( en zin..) heb gehad om wat voor de letterbak te borduren.
Gewoon te druk met andere dingen.

Gisteren kwam ik deze prachtige puzzel tegen!
En ik ben wel een fan van Josephine Wall.
Niet voor niets ben ik nu aan de 2e Haed van haar werken bezig.
Maar een Haed borduren kost meer dan 2 jaar.
Gelukkig zei de verkoopster dat deze puzzel weliswaar moeilijk is maar dat het me wel binnen die tijd zou gaan lukken de puzzel af te krijgen  :) haha.

Nu moet ik ook nog weer tijd gaan vinden om te puzzelen...
Zou ik soms teveel willen?



7 opmerkingen:

  1. Ik heb een puzzel al 10 jaar liggen ;-)
    Maar jou zal het vast sneller lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie puzzel. Als je nu een fout maakt, is het sneller hersteld en het zal sneller klaar zijn.
    Veel puzzel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hoe herkenbaar! Mijn "oog" is ook vaak groter dan mijn (borduur)"maag". Het is ook allemaal zo leuk. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ontwerp heb je uitgezocht, puzzel ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat word een drukke tijd... beetje haken, puzzelen, vilten en wie weet nog wat borduren
    Hij is wel mooi, hele veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. K denk dat we altijd wel tijd te kort gaan hebben...er zijn dan ook zóveel leuke dingen om te doen hé.
    Mooie puzzel trouwens hoor.

    BeantwoordenVerwijderen