woensdag 10 juli 2013

De meid

Zo mag ik haar van mijn vriendin Esther niet noemen..haha, de Japanse meid!
Het gaat even wat minder vlot.
Ik heb er wel aan gewerkt, het zijn veel halve kruisjes en stiksteken.
En ik ben natuurlijk ook nog druk in huis bezig, heb net een hele kamer gestript van behang.
Morgen ga ik verven en dan moet er nog behangen worden.
Een hoop te doen dus!
Ondertussen geniet ik ook van het mooie weer en dus ben ik wat minder bezig op handwerkgebied.
Ach, het is tenslotte komkommertijd.

16 opmerkingen:

  1. Zo is dat! Even andere dingen. Veel succes met behangen ed.
    Je borduurwerk wordt schitterend.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze wordt prachtig! Die steekjes maken het echt af he..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi wordt deze. De details erom heen maakt het extra mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Succes met het werk in huis.
    Hier komt de verf pas morgen of vrijdag terug boven, dan zou de temperatuur iets dalen, maar anders, neen hoor, verf terug weg en genieten van de zomer !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Japanese maiden looks lovely and it is soon finished!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze ziet er in ieder geval prachtig uit, je meid! Zo druk bezig in huis! maak het maar lekker gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an amazing progress!!
    She's looking gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, en sta er nog steeds van versteld hoe snel jij ga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous colors =) looking beautiful and almost finished! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig werkstuk. Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige borduurwerken ben je bezig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. foei! maaaar ze is wel moooooooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen